ConElPueblo
Silver
Ovenpå dagens auktion må jeg sige, at jeg er mere end almindeligt tilfreds med mit køb! Det var jo ren discount 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fint! Inte perfekt på grund av inklämningen som du nämnde. Är sugen på några liknande band själv.Testar nya band. Funkar?
![]()
Det är 16mm band vilket borde vara perfekt på Duoplanen (tv), ser dock ändå aningen inklämt. Skall försöka tighta bandet lite.
Det flyger definitivt enligt min mening.Testar nya band. Funkar?
![]()
Det är 16mm band vilket borde vara perfekt på Duoplanen (tv), ser dock ändå aningen inklämt. Skall försöka tighta bandet lite.
Bra idé , ska ta och sova på sakenKan byta rakt av mot din sm300, min har ju ändå en gilt minute track!
Nice, but not sure about thw crown? Re-plated case and new lume in hands?
Me like...
Japp!Sa någon open six? Dock ej datum-sexa...
![]()
Förresten:
@Stroboman , hur gick det i helgen? Edit: Ooh, ditt svar blir ditt fyratusende inlägg!
@Cougan , hur många varv i ultran?
Tackar!
Fantastiskt fin pjäs!
Klockporr, de röda detaljerna lyfter verkligen intrycketLuftar det här vackra uret. Tickar på underbart!![]()
Gärna lite fler bilder och mått på den om du har tid!Usch.. mörkt, blött..jobb. Men på temat "most bang for the buck" e jag helnöjd! Synd på riktigt kass bildbif en som man faktiskt ser ryssen på.
![]()
![]()
De gör sig så otroligt bra på gamla rassliga länkarDagens blir på rasslig länk.....![]()