Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, lika som bär. Det skiljer ett år på dom, en -58 och dagens är -59.Grymt! Är det två likadana?
Nice! Jag har span på en auktion på tratten idag där jag kanske kan klicka hem en tvilling-men-ändå-inte-klocka. Vinner jag så kommer jag köra dubbelpipigt med dom!Japp, lika som bär. Det skiljer ett år på dom, en -58 och dagens är -59.
Certina är bra skit!!!
Kaxigt att dundra in på vintage med en fin o udda Eterna, och Pekings blå färg ! Känn dig som hemma !Testar vintage för första gången 37mm men länken gör att den känns mycket större.
![]()
Bra där och välkommen till träsket!Testar vintage för första gången 37mm men länken gör att den känns mycket större.
![]()
Haha mitt nick är efter mitt gossedjur som jag hade när jag var liten, han var en kanin och liknar faktiskt kaninen på bilden haha...
Har ett svagt minne av att du har nämt det någon gång, därför jag kom att tänka på dig. Men var din kanin lika mordlysten som den där?Haha mitt nick är efter mitt gossedjur som jag hade när jag var liten, han var en kanin och liknar faktiskt kaninen på bilden haha...![]()