Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NGCASD , puh! många namn, tur att man kan använda förkortningar.
Har haft en längre vintage-svacka, en sån där det känns som att jag redan testat allt kul som är billigare än en hygglig familjebil. Slökollar tråden...och så visar ni plötsligt sånt här godis! Mums. Vintagespåret kanske inte är helt kört ändå, tack för inspirationenEnicar Sherpa Duper Dive - 144.35.02
Fantastisk den där. Sätter mig gärna på nån sorts kölista utifall du helt från vettet tröttnarEnicar Sherpa Duper Dive - 144.35.02
Tack vare dina bilder är svårt sugen på en 103b nu Väldigt fin!Dagens kompis...Sinn 103B
Tack vare dina bilder är svårt sugen på en 103b nu Väldigt fin!
Ja!Musse Pigg söndag,
Tack själv för glada tillropHar haft en längre vintage-svacka, en sån där det känns som att jag redan testat allt kul som är billigare än en hygglig familjebil. Slökollar tråden...och så visar ni plötsligt sånt här godis! Mums. Vintagespåret kanske inte är helt kört ändå, tack för inspirationen
Tycker den är överskattad, men det är det fina med vintage. Finns så mycket att välja emellan. Dock kul att Hodinkee säger att man kan hitta dem under 1000 dollar...Seamaster 30. Fint urverk i underskattad subserie.
Hodinkee om Seamaster 30:
https://www.hodinkee.com/articles/the-value-proposition-vintage-edition-omega-seamaster-30
Tycker den är överskattad, men det är det fina med vintage. Finns så mycket att välja emellan. Dock kul att Hodinkee säger att man kan hitta dem under 1000 dollar...
Heja heja! Ska bli spännande att se!God morgon! Minervan väntar fortfarande på sin länk. Tyska posten och Postnord tar tid på sig.
Härligt att se!Kupad hand tänder Citygnistan....