• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

jag köpte min för 7k :D
Nu 70+ för en tropic i fint skick.
De stora dealersen verkar få typ 120 på ladder men tror det är överpris ;)

Men dessa har i min mening varit undervärderade länge men efter att en nos gick för 450 och Zenith släppt re-issues verkar folk börjar inse hur bra dem är... Så skynda fynda medans du kan :)

Senast ändrad:
Dan före dopparedan med Seamaster.
DSC_6969.jpg

På med Star Wars-klockan inför kvällens premiär!
28AD03B0-181A-449C-99CE-909915636629.jpeg

Tillverkad i maj 1977, samma månad som Star Wars hade sin urpremiär. UR-premiär, höhö!
Nu snackar vi! Jag var en av snorungarna som såg Star Wars på bio när detta spektakel begav sig 1977 (Japp, "A New Hope" ÄR en efterhandskonstruktion...).

Och förstås; en riktigt grym Seiko där!

Nu 70+ för en tropic i fint skick.
De stora dealersen verkar få typ 120 på ladder men tror det är överpris.
Men dessa har i min mening varit undervärderade länge men efter att en nos gick för 450 och Zenith släppt re-issues verkar folk börjar inse hur bra dem är... Så skynda fynda medans du kan :)
Ja du , tyvärr har tåget gått för längesedan när de gäller fynda bra vintage(för billig peng) typ.
Men ögonen är ständigt på jakt per automatik :p

Tillbaka
Topp