Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Vad mäter den?
29 mmVerkligen! Vad mäter den?
Har ju verkligen respekt för dina otroligt fina klockor, men den här får du gärna upplysa mig om vad gäller tavlan, är det nåt med grumligheten som man vill ha?
Dunno. Jag tycker den är rolig och different. Beroende på ljus så kan den se intressant ut.Har ju verkligen respekt för dina otroligt fina klockor, men den här får du gärna upplysa mig om vad gäller tavlan, är det nåt med grumligheten som man vill ha?
Tack själv
Den är väl ca 25, så det tycker jag också får vara godkänt.Semivintage! Godkänd enligt mig pga vem tusan vill hänga i ”den där” delen av KS egentligen?
![]()
Wow, riktigt käftsmäll till måndags klocka!
Tack! Alltid kul att inleda ny vecka med ny klockaWow, riktigt käftsmäll till måndags klocka!