Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid fint med guldcartier, men har du funderat på att ge den lite kärlek? Tror tavla är rätt överkomligt ny om an vill ha det och framförallt polering av boetten hade fått den i nyskick. Tror jag nämnt detta tidigare men vet hur fin en väns Panthere blev när jag polerade den.Cartier Panthère -89![]()
Jo då, tanken har slagit mig vad gäller tavla, är på lågintensiv jakt. Kul att veta att polering går att göra med bra resultat, värt att titta närmre på.Alltid fint med guldcartier, men har du funderat på att ge den lite kärlek? Tror tavla är rätt överkomligt ny om an vill ha det och framförallt polering av boetten hade fått den i nyskick. Tror jag nämnt detta tidigare men vet hur fin en väns Panthere blev när jag polerade den.
Boetten är lätt att polera. Om du funderar kan du höra med Cartierbutiken i sthlm, de har bra kundservice.Jo då, tanken har slagit mig vad gäller tavla, är på lågintensiv jakt. Kul att veta att polering går att göra med bra resultat, värt att titta närmre på.
Den har allt! MästerverkTestar nya telefon kameran. Vad bättre objekt än Sherpan? Nöjd trots taskigt ljus. Godnatt.
![]()
![]()
![]()
Fina dem där. Putsa glaset med lite polywatch så tavlan får komma fram ;- )Soligt imorse, synd att det gick över. Trevlig helg!![]()
Snygg. Är den 40mm? Vilken härlig lysterTrevlig WaffleWeekend vintagevännerAtt ingen kniper denna är lite av ett mysterium...
Tudor Prince Oysterdate 34, ref 7914
![]()
![]()
![]()
Tissot är ett måste att ha i samlingen!
Finns så otroligt många måsten i samlingen men ja absolut Tissot!Tissot är ett måste att ha i samlingen!
TackSnygg. Är den 40mm? Vilken härlig lyster
Haha, ja jag får ta och göra det. Alla repor kom fram i solljuset.Fina dem där. Putsa glaset med lite polywatch så tavlan får komma fram ;- )