Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj kulMellan 50-100 skulle jag gissa. Även om tavlan är lite fult åldrad. De där är eftertraktade. Är den 38mm? Antar det är en mono-rattrapante. Dvs split sec-chrono.
Tack! Bara bättre nyans på lumen som saknas. Bandet är mycket riktigt ett elefant från Hirsch. Troligen från Sverige om man ser på stavningen, kom med en gott och blandatpåse.Tvååringen har god smak, mycket fin tavla och elefantband.
Skulle gissa visarna är utbytta, men helt säker är jag inte.Tack! Bara bättre nyans på lumen som saknas. Bandet är mycket riktigt ett elefant från Hirsch. Troligen från Sverige om man ser på stavningen, kom med en gott och blandatpåse.
Den där hade jag inte tackat nej till!Äntligen nytt batteri i den här.![]()
Ja, mycket möjligt. Skulle kanske passa bättre med visare utan lume.Skulle gissa visarna är utbytta, men helt säker är jag inte.
Vad är fel menar du?Fel armband men en fantastisk klocka i compressor-boett!
![]()
Vet inte om gummi känns så rätt, borde vara läder eller länk, sen är det lite smaltVad är fel menar du?
Tycker det är ett klockrent band till den klockan.....![]()
Äsch det ser bra ut men visst, ska du vara petig så lite bredare och kanske med curved ends. Gummi, läder eller länk…allt passar på denna och gärna nåt med färg tycker ju jag!Vet inte om gummi känns så rätt, borde vara läder eller länk, sen är det lite smalt![]()