Auktionsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt skönt att bära är det ocksåStenhårt ju!
Fin, referens 2639.Någon som kan nått om denna omegan, och vart man kan serva den? Legat i en låda i snart 30 år..
OT men vad är det för spännande smycke?
RainbowsmyckeOT men vad är det för spännande smycke?![]()
Kul med alla dessa lokala tavlor, har du nån aning om vad texten har för ursprung? Fin klocka också i all sin enkelhet,Börjar dagen med mögel från Skärhamn![]()
Snygg! Ingen dålig klocka som till och med har koreograffunktionEn absolut färsk nykomling får vara min klocka denna SuperQuartzSöndag och tillika FarsDag!
En helt underbar Super Quartz GMT Chrono med ett ESA Y2 900 231 urverk och funktionerna med ett 7 juvelers quartz-drivet analogt verk i kombination med en LCD-display som oberoende av den analoga funktionen visar GMT, koreograf eller sekunder och dag.
Detta ESA Y2-verk användes även i Heuer Carrera Twin, Heuer Verona, Heuer Diver, Heuer Memphis samt modeller från Breitling, ScubaPro, Bulova, Chronosport mfl.
Enicar Super Quartz GMT Chrono i absolut NOS-skick och lådan hade jag sedan tidigare.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha bra spottat där kompis, och tack för upplysningen!Snygg! Ingen dålig klocka som till och med har koreograffunktion
Glad fars dag!Tack kompis!![]()
Jag vet vad du menar, inte riktigt min grej att vara språkpolis, men just koreograf blev lite för kul för att låta gå obemärkt förbiHaha bra spottat där kompis, och tack för upplysningen!
Jag hatar autocorrect ibland, och särskilt när man sitter med iMac och man inte är uppmärksam!![]()
![]()
Helt rätt och jag uppskattar dina polis-egenskaper!Jag vet vad du menar, inte riktigt min grej att vara språkpolis, men just koreograf blev lite för kul för att låta gå obemärkt förbi![]()
Ja eller hurKul med alla dessa lokala tavlor, har du nån aning om vad texten har för ursprung? Fin klocka också i all sin enkelhet,![]()