• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Vågar inte riktigt uttala mig bestämt i denna fråga... Känns som jag jagar din nya klocka, vilket såklart inte är meningen. Tror vi får lämna detta till folk med bättre koll, eller om vi kan googla fram vettiga referenser. Jag vet inget om dessa mer än att jag reagerat på det redan nämnda.
Du vet ju var den kommer ifrån, en professionell säljare som alltid har 100% koll på vad han säljer!
 

Fadershan

Patek
IMG_20230616_100457_722.jpg
 

ittam

Audemars
Mitt billigaste traderaköp, tre kronor. Kan bero på att verket delvis såg ut som visarna.
Bilder tagna tidigare, fick panikrusa efter rymda hästar. Också ett trevligt midsommaruppdrag.
Men önskar er en roligare start på firande, så ha en härlig midsommar🍻☀️☀️☀️
9E62D27F-67BA-4FAC-8F67-0AFE66BA2825.jpeg
DBB8CE9B-7DF9-4CF4-BF82-785267582C4B.jpeg
 

Antz02

Omega
Mitt billigaste traderaköp, tre kronor. Kan bero på att verket delvis såg ut som visarna.
Bilder tagna tidigare, fick panikrusa efter rymda hästar. Också ett trevligt midsommaruppdrag.
Men önskar er en roligare start på firande, så ha en härlig midsommar🍻☀️☀️☀️
9E62D27F-67BA-4FAC-8F67-0AFE66BA2825.jpeg
DBB8CE9B-7DF9-4CF4-BF82-785267582C4B.jpeg
Väldigt charmigt ur trots sina skavanker.
 
Topp