Clean and simple, men långt ifrån tråkig. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är verkligen helgrym!
Troligen, men före min tid 2018. Är nog väldigt få klockor från den tiden som inte är omålade och jag har sett sämre ex.Omega från 1951, 35 mm, med Portugisisk importstämpel på övre bandhornet. 80 mikron förgyllning, 265 verk
Äntligen har du frångått alla töntiga damur och köpt en riktig herrklocka, ser jag.
Sjukt manlig!Äntligen har du frångått alla töntiga damur och köpt en riktig herrklocka, ser jag.![]()
Där har vi den! Möjligt att bandhornen sticker ut något, annars passar den dig väl!
Kan inte tänka mig att det dör ör en originallänk?Ebel, Cal. 81.
![]()
![]()
Kan inte tänka mig att det dör ör en originallänk?
Där jag såg det. Var väldigt hög kvalitet på länkarna. Har en likadan på original wave-liknande-länk. Tyvärr defekt verk.Tror du inte? Tog för givet. Lade precis upp den i en annons så dags att justera isf.
Där jag såg det. Var väldigt hög kvalitet på länkarna. Har en likadan på original wave-länk. Tyvärr defekt verk.
Precis, grävde fram min och ser iofs att det inte var exakt samma modell men känner att länken på din ändå är av för låg kvalitet.Du kan nog ha rätt, tack för påpekandet. Hittade det här som närmsta referens. https://www.redrobinwatches.com/en/products/ebel-tank-ref-181902-quartz-goud-en-staal så nog rätt tänkbart att det satt en wave-länk.