Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har väldigt diffusa minnen av programmet. Men de är positiva. Känslan är väl att det utgjorde ett trevligt hål genom vilket man kunde titta genom DDR-Sveriges mediala Berlinmur. Apropå en annan punkt i tablån bär jag faktiskt min serbokroatiska klocka idag. Semivintage från början av 90-talet tror jag.Åke Wihlney, vilken legend
Jag har väldigt diffusa minnen av programmet. Men de är positiva. Känslan är väl att det utgjorde ett trevligt hål genom vilket man kunde titta genom DDR-Sveriges mediala Berlinmur. Apropå en annan punkt i tablån bär jag faktiskt min serbokroatiska klocka idag. Semivintage från början av 90-talet tror jag.
![]()
Ref på denna?
Tycker denna borde platsa som vintage med sin 30+
![]()
Jag syftade naturligtvis på den kortlivade statsbildningen under vilken klockan verkar ha uppstått. Språket är ju engelska i det här fallet.I beg to differ
Serber har kyrilliska alfabetet
Kroater har latinskt alfabetet
Vi förstår varandra språkmässigt 7 fall av 10 men där tar det stopp, när det kommer till alfabetet så kan du inte mixa två helt olika alfabet och gör det till ett språk
![]()
![]()