Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Issued?
Tack! Jag gillar den verkligen. Verkar vara 36 mm, men jag har bara ett måttband på jobbet. Onelund, vet du?Riktigt fin den där. Liknar Longines Legend Diver tycker jag nog. Hur stor är den?
Cool! Issued?
Med lite hjälp från en kollegaOm båda armarna är dina... Hur togs bilden ?
Passar bra!
Hörs ett väldigt tydligt tickande i sovrummet. Kollar på klockorna som ligger ovanpå klocklådans glas. Inser snabbt att det är Seamastern som låter. Omegan låter rätt mkt heavy metal jämfört med t.ex. Tudor subs ängsliga lilla flöjtkonsert. Har ni några ljud-favorits-klockor?
![]()
Min OQ 17000, ljuvligt tickandeHörs ett väldigt tydligt tickande i sovrummet. Kollar på klockorna som ligger ovanpå klocklådans glas. Inser snabbt att det är Seamastern som låter. Omegan låter rätt mkt heavy metal jämfört med t.ex. Tudor subs ängsliga lilla flöjtkonsert. Har ni några ljud-favorits-klockor?
![]()
Ny sen igår! Kunde bara inte låta bli, riktigt enkel och fin... Lite Piaget-lik, och typ 4mm tjock.
![]()
Inte 4 mm heller? Är det deras tunna verk i den?