Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyinkommen Omega, är dock osäker på vad det är för ref. Vet dock att de finns många här med bra koll på äldre Omega så det är säkert en baggis
![]()
Mamma, pappa, barn...
Mamma, pappa, barn...
Bra Gunvor, hur många fler behöver du för 3kg Seiko?
Bra Gunvor, hur många fler behöver du för 3kg Seiko?
Det tyckte jag också vid en första anblick men det känns som att bandhornen går högre upp mot kronan (dvs löper hela bredden på boetten) på denna, eller?Ser ut att vara en 165.003 med ett Omega cal 522.
Tack Margit! 1kg Seiko var mitt nyårslöfte. Jag är nog där snart...
Ja fel av mig, 14700 med 552 kanske.Det tyckte jag också vid en första anblick men det känns som att bandhornen går högre upp mot kronan (dvs löper hela bredden på boetten) på denna, eller?
Stilig!Nix. Mekaniskt urverk.
Solitt eller belagt?Som sagt jag och Jonte73 fick paket idag [emoji12]
![]()
![]()
Så kool.Hippie-jätteostron!
![]()
Den där är så jäkla...elegant! Sportig och uppklädd på samma gång!Silverpilen bredvid bilen.
![]()