Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis Patrik! Har haft så fullt upp med mitt att jag missat detta även om jag anade att det var på gång.Nytillskott. Sjukt nöjd.
![]()
Så är det på min Certina kvartsare när batteriet håller på att ta slut.En lite speciell quartzare.. istället för att den ska hoppa fram varje sekund så gör denna det varje 4-5s. Skall det vara så eller är det istället något konstigt som händer och trots det så håller den tiden bra.
![]()
Då är det nog det, ska testa att byta den senare under dagen. Tack för hjälpenSå är det på min Certina kvartsare när batteriet håller på att ta slut.
Bondnato och 200m idag
![]()
Grymt fresh! Utomordentligt snygg kombo.Seamaster chronometer f300 köpt för en tusing på Tradera . Fått en service hos Electric watches . Mycket nöjd och i riktigt bra skick . Monterat på JB champion bandet från loppistråden .
![]()
TackGrymt fresh! Utomordentligt snygg kombo.
Vad gick kalaset på hos Electric watchesSeamaster chronometer f300 köpt för en tusing på Tradera . Fått en service hos Electric watches . Mycket nöjd och i riktigt bra skick . Monterat på JB champion bandet från loppistråden .
![]()
+1 på batteriet. En bra funktion som finns på ganska många quartzare.En lite speciell quartzare.. istället för att den ska hoppa fram varje sekund så gör denna det varje 4-5s. Skall det vara så eller är det istället något konstigt som händer och trots det så håller den tiden bra.
![]()
Gjorde en service £45 och så var ena coilen trasig .Tror den kostade £50 . Så för cirka 2k fick jag en fin F300 .Vad gick kalaset på hos Electric watches
och vad var felet?
J
Låter som det är dags att byta batteri . Vissa quartzare har den funktionen . Bytte precis batteri i en Omega pre bond som gjorde samma rörelse .Tickar varje sekund efter bytet .+1 på batteriet. En bra funktion som finns på ganska många quartzare.
J
Låter som en bra affär. Väldigt trevlig klocka. Ska ta och skicka över ett par till dom inom kort tänkte jag. Har bara hört bra om dom.Gjorde en service £45 och så var ena coilen trasig .Tror den kostade £50 . Så för cirka 2k fick jag en fin F300 .
Rejäl klockbränna?Äntligen (hmmm) hemma från badsemester så man kan köra vintage igen...![]()