Riktigt snyygt med perlon .Somrigt![]()
Ja, favorit! Kör det även på denna gamla donna. Atlantic Världsmästarur 50-talare som hår alldeles för fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyygt med perlon .Somrigt![]()
PM till mig? eller är det köNåndag kanske? När jag tröttnat och flippar vidare eller är sugen på nåt nytt . Men just nu bara![]()
Ska lägga det på minnetPM till mig? eller är det kö![]()
Rött i dubbla rader...så även min badmössa!
![]()
Grymt fin! Berätta mer är du snäll! Nyfiken på historia, pris och tillgänglighet typ
Det är en CWC (Cabot Watch Company), Royal Navy issued från 1974. Det finns en del skrivet om modellen på nätet, så jag gör det enkelt för mig och länkar till den här artikeln med lite basic info: http://wornandwound.com/2013/10/07/time-spec-1970s-british-military-asymmetrical-chronographs/Grymt fin! Berätta mer är du snäll! Nyfiken på historia, pris och tillgänglighet typ![]()
Efter ca. 1 års letandet så sitter den nu där den ska
![]()
Jävlar vilken vacker skapelse! Den där kan knappast bli svår att komma överens med.Gör snudd på entré här på Vintage-avdelningen med denna. Guldet sitter fint, ska bara komma överens med boettformen nu. Och vilket fantastiskt surrande den ger ifrån sig!![]()
![]()
![]()
Tack!Jävlar vilken vacker skapelse! Den där kan knappast bli svår att komma överens med.
Sjukt fin!
J
Tackar, det var ganska svårt att hitta en i bra skickt. Jag köpte min via ebay, dem dyker upp där då och dåGrymt snygg! Har letat lite efter en likadan, var den svår att hitta?
En trevlig hederlig Mariner II . Den får du allt använda merOmega idag, länge sedan jag använde denna!
![]()