Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är gärna med om det kan ske efter mars, ska köra OWG MARCH. Går det att ordna tro?
Kommer du skriva i denna tråden när den ”riktiga” kommer upp?Intresset verkar stort! Jag tar åter kontakt med @ERIKSON URHANDEL och ser till att boka en. När jag fått en bekräftelse utav dom Ser jag till att fixa en ”riktig” anmälningstråd. Var beredda!
Självklart!Kommer du skriva i denna tråden när den ”riktiga” kommer upp?
Annars kan jag skriva när jag ska duscha och natta ungarna! För det är garanterat då tråden kommer upp?! Sen kommer jag se den ca 7 sek efter att nr 10 anmält sig. Trust meKommer du skriva i denna tråden när den ”riktiga” kommer upp?
Jag kommer förvarna i god tid!Annars kan jag skriva när jag ska duscha och natta ungarna! För det är garanterat då tråden kommer upp?! Sen kommer jag se den ca 7 sek efter att nr 10 anmält sig. Trust me
Haha, det var ungefär exakt det jag var orolig för skulle hända migAnnars kan jag skriva när jag ska duscha och natta ungarna! För det är garanterat då tråden kommer upp?! Sen kommer jag se den ca 7 sek efter att nr 10 anmält sig. Trust me
Det låter proffesionellt, rättvist och uppskattat !Jag kommer förvarna i god tid!
T.ex om jag får ett svar från eriksons imorn vid lunch säger vi, så kommer jag göra ett inlägg på den här tråden där jag skriver ett klockslag när den officiella anmälningstråden kommer komma upp. Jag behöver själv natta barn och liknande, så det lär bli runt 21.00 tiden.
NajsJag kommer förvarna i god tid!
T.ex om jag får ett svar från eriksons imorn vid lunch säger vi, så kommer jag göra ett inlägg på den här tråden där jag skriver ett klockslag när den officiella anmälningstråden kommer komma upp. Jag behöver själv natta barn och liknande, så det lär bli runt 21.00 tiden.
Jag är redan såld! Om de erbjuder en KS rabattkod så kommer de kunna kapitalisera ordentligt på den här tråden (eller åtminstone på mig )Hej alla medlemmar! Har sett att flera av oss har visat intresse för den NYA PRX klockan från Tissot. Därför har jag varit i kontakt med forumets sponsor @ERIKSON URHANDEL och dom kommer i så fall ge oss ett otroligt bra pris! Då klockan kommer på länk skickas det även med ett "länk borttagnings verktyg". När alla fått prova klockan skickas den åter till mig och lottas sedan ut till en lycklig vinnare.
Klockan i frågan är som sagt den nya Tissot PRX med blåtavla.
Info från Eriksons Urhandel
Urverk: Kvarts
Diameter: 40 mm
Tjocklek: 10,4 mm
Glas: Safir
Vattentäthet: 100 meter
Material: Stål
Reglerna är simpla!
- 10 deltagare först till kvar som gäller.
- Varje deltagare får ha klockan i max 7 dagar.
- Vid överlämning sker detta F2F (Om man kan! jag/vi är väl medvetna om att vi lever i en pandemi) eller så skickas den väll packad och REK! och endast REK! inget annat.
- För att delta i Passarounden bör du som deltagare ha en GG-Tråd här på forumet med GODA referenser.
- Klockan ska behandlas varsamt som om den vore din egna och vi är extra försiktiga med klockan när vi ska ta bort länkar osv.
- Varje deltagare måste posta lite bilder samt några tankar om klockan om detta inte görs riskerar man att förlorar sin lott vid utlottningen.
- Pris för deltagandet är 250kr och kommer att swishas till mig. När alla sedan swishat mig kommer jag att beställa/hämta ut klockan hos Erikssons Urhandel
Som sagt så är detta först och främst en Intresseanmälan! När tillräckligt många visat intresse kommer det att komma upp en officiell anmälningstråd och då är det först till kvar som gäller.
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL och Hoppas att många vill delta så att detta kan bli av!
Ha en superfin kväll!
DB15
+1 på den, är också intresserad av den.Jag är redan såld! Om de erbjuder en KS rabattkod så kommer de kunna kapitalisera ordentligt på den här tråden (eller åtminstone på mig )
Riktigt bra initiativ!! Känns som att det är väldigt många, inklusive mig själv, som är sugna på att testa denna. Jag är defintivt intresserad om det skulle bli av
Jag är gärna med!
Jag är på!
Count me in!
Jag är gärna med och testar på en första passaround!
Intresserad!
Jag är gärna på
Jag är gärna på om plats finns
Jag är på!
Jag är helt klart intresserad. Men beroende på när det drar igång vill jag inte vara för tidig som deltagare då jag i år tänkte klara OWG-march
Intresserad
Absolut intresserad, bra initiativ.
Jag är gärna med om det kan ske efter mars, ska köra OWG MARCH. Går det att ordna tro?
Jag kommer förvarna i god tid!
Snyggt ordnat! Jag blev lite besviken då jag trodde att jag hade missat min chans men då gäller det att hänga på låset då!
Jag är gärna med!
+1 på den, är också intresserad av den.
har lagt in en kalenderpåminnelse från 20.50 nu så ska bara sitta och klicka på update från dåKolla på inlägget innan
Avslöja inte din taktik Haha hoppas du får en plats!har lagt in en kalenderpåminnelse från 20.50 nu så ska bara sitta och klicka på update från då
Vi kan ju kolla hur det ser ut efter 21?Då blir det 95 inlägg i tråden så fort klockan slår 21:00 då. Finns det någon möjlighet att ordna fram flera ex? Intresset verkar ju vara väldigt stort och jag kan ta på mig att styra upp tio platser till i så fall så du slipper ta allt admin själv.
Haha jag gissar att någon annan lär kommit på samma briljanta idé ändåAvslöja inte din taktik Haha hoppas du får en plats!
Det har du rätt i, kanske inte är en helt revolutionerande idé Verkar bli stort tryck på den här passarounden!Haha jag gissar att någon annan lär kommit på samma briljanta idé ändå
NäääHaha jag gissar att någon annan lär kommit på samma briljanta idé ändå
Absolut, intresset verkar ju vara stort så om vi får ihop tio till så kan vi ta in ett andra ex och så kan jag sköta den passarounden parallellt om du vill.Vi kan ju kolla hur det ser ut efter 21?