• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dags för en passaround! Nya Tissot PRX Blå - Intresseanmälan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då blir det 95 inlägg i tråden så fort klockan slår 21:00 då. 😁 Finns det någon möjlighet att ordna fram flera ex? Intresset verkar ju vara väldigt stort och jag kan ta på mig att styra upp tio platser till i så fall så du slipper ta allt admin själv. 😊
Jag kan tänka mig att delta i grupp två :hungry:

Absolut, intresset verkar ju vara stort så om vi får ihop tio till så kan vi ta in ett andra ex och så kan jag sköta den passarounden parallellt om du vill. 😊

Det är klart att det hade varit trevligt om Erikson i så fall kunde lösa kompispris på båda två men annars kanske folk är OK med 350kr/pers istället för 250kr/pers om man är sen in i spelet så att säga? Värdetappet av att köpa för att prova och sen sälja är ju större i alla fall och då har man dessutom chansen att vinna den. 😉

Jag tror nog att många är villiga att va med i en till, du kan ju alltid slå iväg ett pm till @ERIKSON URHANDEL och kolla om det skulle kunna lösa en till för samma fina pris? Chansen är nog större tror jag om du ber om en med en annan tavla :)

Jag tror nog att många är villiga att va med i en till, du kan ju alltid slå iväg ett pm till @ERIKSON URHANDEL och kolla om det skulle kunna lösa en till för samma fina pris? Chansen är nog större tror jag om du ber om en med en annan tavla :)
Ja, jag funderade faktiskt lite på om man skulle ta den med silvertavla och gulddetaljer i så fall men samtidigt vill man ju prova den blå! 😁

Förhoppningsvis så kommer vi köra igång snarast. Men det kan funka om vi sätter er sist

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp