Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är inte ensam om Navitimer tankarna. Fastnade för den i helguld och Transocean i helguld.Ett oerhört stort tack till @ERIKSON URHANDEL , Breitling Sverige, @Spencer66 och alla inblandade! Tiden flög verkligen iväg men det är ju som det ska vara när man har kul. Det var verkligen kul att få se hur det ser ut i verkstaden och att få chansen att klämma på flera spännande modeller. Nu är jag dock helt torsk på en Navitimer till plånbokens förtret. Måste ju matcha den fina kepsen jag fick.![]()
Du är inte ensam om Navitimer tankarna. Fastnade för den i helguld och Transocean i helguld.
Stål är aldrig fel men tyckte den i gulguld var så mycket mer "håll käften" bratte. Sen är det naturligtvis en "viss" prisskillnad.Den va fin men jag vill ha den klasiska i stål, svart tavla med vita subdials. Okej, vitguld skulle funka om det fanns och jag slapp stå för merkostnaden från stål.![]()