• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daion

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har gjort ytterligare en affär med @Daion
Tredje på mycket kort tid och allt har gått hur smidigt som helst. Den här gången var det lite samlarprylar inom EDC. Jättebra bemötande och snabb betalning. Det finns enligt mig bara goda skäl att göra affärer med den här mannen!
 

Derix

Patek
2-Faktor
Köpt en G-Shock av @Daion


Mycket trevlig säljare med kontakt både via KS och över telefon som dessutom fick iväg paketet hur snabbt som helst. Väldigt bra paketerat och en klocka som stämde överens med bilder och beskrivning.


Vad mer kan man begära? Full pott!
 

stigge

Omega
2-Faktor
Sålt lifestyle till @Daion
Fungerande perfekt ifrån kommunikation till betalning (snabb som tusan).
Kan verkligen rek. och gör gärna affär igen!
 

Derix

Patek
2-Faktor
Gjort en affär med @Daion där G-Shocks var inblandade åt båda hållen.
Även den här affären gick lika trevligt och smidigt som senast. Blir inte bättre än så! :)
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av mister @Daion på distans. Mycket trevlig och seriöst kontakt, inga som helst konstigheter. 👍🏼

En hyvens man, som givetvis har mina varmaste rekommendationer! Solklar good-guy! 🥰
 

Patte69

Breitling
Har köpt 2st klockor av @Daion på kort tid å på distans. Detta har varit det smidigaste, roligaste å säkraste köp jag gjort trots förskottsbetalning och att jag inte tidigare kände till @Daion!

Väldigt trevlig dessutom😎

Hoppas på fler affärer😁

+++Goodguy+++
 

Enoc

Omega
Köpt en Sjöö Sandström UTC ORC av Daion över både ks och sms. Kanontrevlig man och otroligt vänlig! Rekommenderar verkligen :)
 

Derix

Patek
2-Faktor
Ytterligare en affär gjord med @Daion med två G-Shocks inblandade. Lika trevligt som sist. Behöver jag säga att det var smidigt? Betalningen kom utan att jag behövde be om det 😅
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Bytt G-Shock med @Daion med lite cash inblandade. Det va en trevlig bekantskap på alla sätt och vis (Pm,sms, och snack på telefon).
Han har mina varmaste rekomendationer och skulle inte tveka att göra fler affärer med denna gentleman.
110% GG i min bok.


Ploprof
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en G-Shock av @Daion på distans. Blixtsnabbt skickat, mycket väl paketerat. Super trevlig att ha och göra med samt att allt var helt och hållet enligt beskrivning. Rekommenderas varmt. 100% GG i min bok!
 

Matte.N

Omega
Köpt klocka på distans. Mycket trevlig och smidig kommunikation. Skulle inte tveka på att göra affär igen.
Helt klart 100% Goodguy!
 
Topp