• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daion

Sålde lite lifestyle varor till @Daion, inga konstigheter här. Trevlig herre och erfaren handlare. Alltid roligt när båda parter blir nöjda.
Stort plus och varma rekommendationer, GG.
 
Fick möjlighet att köpa en Helig Graal av Daion. Oerhört trevlig Klocksnackare.
Kan verkligen rekommendera att göra affärer ock snacka klockor med Daion.
Stort tack, ta hand om dig!
 
Köpte G-shock av @Daion. Mycket trevlig affär! Trevlig och snabb kommunikation, klocka i absolut toppskick och dessutom mycket välpackad. 110 procent GG som jag gärna gör affärer med igen.
 
Köpt två stycken klockor av @Daion vid två olika tillfällen som skickades samtidigt så han hade den stora vänligheten att lägga undan den första till mig ett! 😍

120% GG som håller vad han lovar, fantastiskt bra kommunikation och återkoppling, finfint packat och allt helt i sin ordning med klockorna! 😃

Rekommenderas å det varmaste för framtida affärer!
 
Köpte tillbaka en klocka som jag sålt till @Daion för flera år sedan. Trevlig affär. Klockan i toppskick. Väl paketerat. Alla tummar upp! 👍 👍
 
Sålt/bytt en G-Shock till @Daion på distans. Blixtsnabb betalning. Mycket trevlig kontakt både under och efter affären. Klockan jag fick i delbyte var i ett ännu bättre skick 👍.
En oerhört smidig affär från början till slut. Jag gör mer än gärna fler affärer i framtiden. 100% GG i min bok!
 
Gjort ännu en klockren affär med @Daion på distans. Blixtsnabbt skickat, mycket välpaketerat och klockorna var 100% enligt beskrivning. Alltid ett nöje att göra affärer med @Daion och ser fram emot ännu flera framöver.
 
Sålt klocka till @Daion på distans. Hur smidigt som helst! Swishen kom direkt. Rak och tydlig kommunikation. Inget snack, 100% GG. Gör gärna affär igen!
 
Har gjort affär med ovan nämda herre @Daion och sålt 3 st Vostok klockor och kan bara säga att det var en trevlig och smidig affär med prompt betalning!i min värld 110% gg så gärna igrn!👍😊
 
Senast ändrad:
Köpte en klocka av @Daion. Utomordentligt bra skött, redde ut en miss från postnord med ett sällan skådat engagemang, vilket gjorde att klockan tillslut kom fram.. Väldigt bra kommunikation och 100% hyvens! 5+ från mig!
 
Sålde en klocka i sexsiffrig prisklass till @Daion.

Hela upplevelsen från start till mål var synnerligen trevlig då Daion är en sann gentleman att ha att göra med!

En affär med mersmak och jag ser fram emot att våra vägar korsas igen. Givetvis 100% GG!
 
Gjort ytterligare en affär med Daion där klockor utbyttes och där även pengar gick åt mitt håll. Lika angenäm upplevelse som sist; 100% GG!
 
Köpte en Apple Watch Ultra av @Daion och erfarenheten av affären var fantastisk. Fin kommunikation och återkoppling under hela affären.
Jag mottog en utomordentligt bra paketerad klocka och i ett skick som till och med var bättre än väntat. Mina varmaste rekommendationer och 100% GG i min bok! 🤗
 
Har köpt klocka i premiumsegmentet av @Daion på distans och har bara gott att säga - trevlig och korrekt kommunikation, allt som överenskommet och väl paketerat.

Klar GG i min bok 👍
 
Tillbaka
Topp