• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dark side of the moon Black Black

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Japp, det blev den. Jag kan förstå de som inte tycker om den, men i mina ögon är den galen.
Dessvärre är det svårt att ta en bild som gör den rättvisa, men här kommer ett försök.
image.jpeg
Den är så jäkla läcker! Grattis!
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Japp, det blev den. Jag kan förstå de som inte tycker om den, men i mina ögon är den galen.
Dessvärre är det svårt att ta en bild som gör den rättvisa, men här kommer ett försök.
image.jpeg

Grattis till en cool klocka och ett vågat val! Baksidan på den där är riktigt häftig!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Asball! Kul med någon som vågar gå sin egen väg och handlar med hjärtat! Stort grattis! :)
 

Phileas Fogg

Cartier
Cool klocka definitivt - personligen skulle jag nog "tröttnat" på den om jag känner mig själv rätt. Det viktigaste är att du är nöjd och det verkar du ju definitivt vara! :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hade aldrig lagt de pengarna på den typen av klocka men det beror snarare på att plånboken inte är större, den är ju onekligen riktigt cool. Det nya svarta "Bathyscape"-natot från timefactors med svart hårdvara hade nig suttit grymt på den där.

Kul köp, grattis!
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Känns som en sån där pryl som egentligen inte är särskilt bra på det den egentligen är till för, men som man ändå vill ha för att den är så j-a cool och snygg. Och det är den där, grattis!
 
Topp