• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Räven

Cartier
Det här med gubbar och DJ känns lika verklighetsförankrat som gubbar och hatt. De som bär hatt idag är hipsters inte gubbar och de enda tongivande gubbarna med DJ är väll GW och Guillou. Så låt oss en gång för alla begrava gubbstämpeln på DJ. PLEASE :banghead:
Möjligen, möjligen med en liten brasklapp att TT och helguld kan var lite gubbigt ;)
Jag fyller 40 idag och min biologiska klocka har vrålat TT sedan jag vaknade:D
 

Räven

Cartier
:D
Grattis! Unna dig en TT ;)

Grattis äntligen kan du skaffa DJ! Hoppas du får hatt och käpp i present så du har hela gubbpaketet. Våga gubbe! :p
Tack! Jag kör semigubbe än så länge:D

IMG_6886.JPG
 

Erik.W

Omega
Det här med gubbar och DJ känns lika verklighetsförankrat som gubbar och hatt. De som bär hatt idag är hipsters inte gubbar och de enda tongivande gubbarna med DJ är väll GW och Guillou. Så låt oss en gång för alla begrava gubbstämpeln på DJ. PLEASE :banghead:
Möjligen, möjligen med en liten brasklapp att TT och helguld kan var lite gubbigt ;)
Gubbe är en komplimang när det gäller klockor . . .
 
Topp