Jag kollar lite på DJ41 126334.
Vitguldsring, jubilee. Färg på tavla lite öppet.
Vet ni hur det ser ut med tillgång hos svenska AD? Ev rabatt eller snarare kö?
3-5 månaders kö i Stockholm just nu, enligt de AD jag hört med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kollar lite på DJ41 126334.
Mmmm mycket braDen här var ju inte dum! Full set från 2002 med serti-tavla och i princip oanvänd. 68' på Chrono.
![]()
Bara att köpa!Den här var ju inte dum! Full set från 2002 med serti-tavla och i princip oanvänd. 68' på Chrono.
![]()
Bankfacket är fulltBara att köpa!![]()
Ok tack!
Jag är ganska neutral vid val av färg på tavla. Någon som är hetare om jag en dag vill byta?
Lutar åt en 41:a, vitgulds bezel, jubileeband. Blå tavlan.
Svårt att värdera en sånBara att köpa!![]()
I somras när jag var inte på både Nymans och Krons så var det stängda listor på dj 41. Så kunde inte ens köa för att få köpa....Jag kollar lite på DJ41 126334.
Jag har kommit över ett ex som är reserverat nu. Blir troligen köp i dagarna.I somras när jag var inte på både Nymans och Krons så var det stängda listor på dj 41. Så kunde inte ens köa för att få köpa....
Jag har en till salu för list på Köp & Sälj!Lutar åt en 41:a, vitgulds bezel, jubileeband. Blå tavlan.
Nej bara blå och svart tavla!Har inte alla 116234 roulettdatum ?![]()
Nej bara blå och svart tavla!
Har inte alla 116234 roulettdatum ?![]()
Nej bara blå och svart tavla!
Och vit väl....Nej bara blå och svart tavla!
Vit tavla är föv väldig bra till roulette då man får vit/vit som bakgrund istället för vitt daghjul, blå/svart tavla och rött/svart datum.Och vit väl....
Yes glömde vit stick, tror tuxedo har roulette också?Och vit väl....
Tuxedo har rouletteYes glömde vit stick, tror tuxedo har roulette också?
Silver och champagne har väl det inte iallafall!
Nja vet att svart och blå har det som standard iallafall, osäker på vit stick och tuxedo om de alltid kommer med roulette!Men det här med roulett är väl inte standard utan tillval? De flesta DJ har svart datum som original. @Rootbjörn
Lägger mitt premiär inlägg här i denna tråd! Vad tycks?
16234 med jubilee!![]()
Håller med - har dock fått flippdjävulen i mig - så tänkte se vad man kan byta den mot... gillar den dock betydligt mer än min datejust 41mm 116333Mer klassiskt än så blir det inte. Jag älskar verkligen de nyare modellerna (11/12 osv) men för mig är femsiffriga DJ’s bland det snyggaste Rolex tillverkat.