Torbjor.n
Basic
Nehe? Låter som att det är en annons som bör anmälas m.a.o?Det är ju inte ens samma klocka på bilderna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nehe? Låter som att det är en annons som bör anmälas m.a.o?Det är ju inte ens samma klocka på bilderna..
Klockan på bilden till vänster har kronskydd, det har inte klockan på bilden åt höger..Nehe? Låter som att det är en annons som bör anmälas m.a.o?
Ah, ja det är ju rätt uppenbart. Gick lite fort med att göra check här inne. DD processen hade bara pågått några minuter så den hade inte gått igenom när jag väl upptäckt det själv. Men du sparade mig tid. Tack!Klockan på bilden till vänster har kronskydd, det har inte klockan på bilden åt höger..
Mitt tips till dig är att läsa på mer om klockorna du är intresserad av att köpa.![]()
Garanterat. Snygg! Jag och min DJ har bekantat oss sedan i somras och jag ångrar verkligen inget! Jag valde silvertavla, delvis pga att jag har blå och svarta klockor i övrigt.Krispig novemberdag med min nya bekantskap, tror vi kommer bli goda vänner!
![]()
Tack! Det har varit en lång väntan, kommer på mig själv med att dra på smilbanden varje gång jag tittar ner på denGaranterat. Snygg! Jag och min DJ har bekantat oss sedan i somras och jag ångrar verkligen inget! Jag valde silvertavla, delvis pga att jag har blå och svarta klockor i övrigt.
Kunde lika bra svarat, hur långt är ett snöre. Märkligt svar.Var och provade en DJ36. Tycker den var riktigt najs. Skrev upp mig på en grön fast med vitt guld runt tavlan. Frågade om väntetid och han skrattade och sa allt mellan två veckor och tjugo år..![]()
![]()
Grymt fin! ”Ingen ångrar att man köpte en Datejust” tror jag någon grekisk filosof myntadeKrispig novemberdag med min nya bekantskap, tror vi kommer bli goda vänner!
![]()
Tack och bock, så nöjd!Grymt fin! ”Ingen ångrar att man köpte en Datejust” tror jag någon grekisk filosof myntade
Grattis! Superfin klocka!![]()
Plockade ut min första Rolex från Nymans i veckan och är extremt nöjd med 36mm klass. Klockrent helt enkelt!
Stort grattis! Grymt fin klocka! Hur länge fick du vänta?![]()
Plockade ut min första Rolex från Nymans i veckan och är extremt nöjd med 36mm klass. Klockrent helt enkelt!
Samma här, fast det blev 41mm.Också nöjd med min 36mm. Jag gillade silver bäst:
![]()
Snyggt, bra val.Samma här, fast det blev 41mm.
![]()
TackarSnyggt, bra val.
Jälmers Ur har en fullset i utförandet du söker inne för 112 900:-Vad rekommenderar ni för handlare i Sverige som kan sälja en 116234, svart, jubileum, vitguldsring? Jag har ögonen på ett par på Chrono24, men det skulle vara härligt att handla den över disk liksom. Någon som vet en handlare som har en inne?
Ska kolla!Jälmers Ur har en fullset i utförandet du söker inne för 112 900:-
Ser mer ut som en krämigt vit tavla. Säljaren beskriver den ju "cream beige". Bjud 48-50 och se om säljaren nappar ;-)Vad säger panelen om följande? Kan det vara en silvertavla, som i mitt tyckte fått en ganska schysst patina? I övrigt ser den väl ut att ha hyfsade former kvar även om den säkert blivit polerad mer än en gång?
![]()
Tycker det ser ut som sunburst om man kikar på dom två sista bilderna. Därav funderingen om det kan vara en silver tavla.Ser mer ut som en krämigt vit tavla. Säljaren beskriver den ju "cream beige". Bjud 48-50 och se om säljaren nappar ;-)
Förstår hur du tänker. Jag är dock fortfarande skeptisk efter att ha granskat bilderna igen. De silvertavlor jag har (60-, 70 och 80-tal) betydligt tydligare "burst". Någon annan kanske kan fylla på här om det fanns olika grader av sunburst.Tycker det ser ut som sunburst om man kikar på dom två sista bilderna. Därav funderingen om det kan vara en silver tavla.
Vad säger panelen om följande? Kan det vara en silvertavla, som i mitt tyckte fått en ganska schysst patina? I övrigt ser den väl ut att ha hyfsade former kvar även om den säkert blivit polerad mer än en gång?
![]()
Det gick undan med affären! Grattis. Vi väntar med spänning.Tack för alla svar. Vi får helt enkelt se hur den ser ut när den kommer fram. Klockan är på väg till Sverige! Återkommer med bilder.
Haft spann på en 16234 ett tag. Säljaren verkade vettig och när han även drog ner priset några tusenlappar var det bara att slå till.Det gick undan med affären! Grattis. Vi väntar med spänning.