helt klart finaste kombonNytillskott och nu platsar man i denna tråd!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
helt klart finaste kombonNytillskott och nu platsar man i denna tråd!
![]()
nä precis. Enligt chatgpt så slutades 116234 produceras runt runt 2019 som du nämner. Sen verkar det inte finnas några officiella källor på det eftersom rolex inte producerar någon exakt sista produktionsdag. Men ser det som osannolikt att man skulle producera den längre än så då den 126234 lanserades då som ersättarePrecis, då borde väl rimligen inte 116234 ,med super jubilee årsmodell 2020-2022 finnas?
Härligt! Sitter själv och väntar på en likadan. Borde få den på detta års sida. Bästa combon imo.Idag införskaffades denna skönhet!![]()
![]()
Det är en bra kombo! Jag gillar även särskilt silver och mint gröna tavlorna.Härligt! Sitter själv och väntar på en likadan. Borde få den på detta års sida. Bästa combon imo.
CrissssspSenaste köpet, 16234.![]()
Den är värd 28 tkr. Bär den stolt och se till att den får följa med på alla dina äventyr nuKänner nog inget behov av att leta efter en bättre boett, länken däremot skall jag restaurera.
Ang verket är den servad 2021 så där känner jag ingen brådska.
Vad jag tolkar det som, enligt dig kan man få en DJ, 36 mm i bra/okej skick för 28 tusen och ned?, intressant.
Respektabelt vintage skick känns som något väldigt subjektivt haha.
Jag har fyra polare som nu har handlat där utan några problem alls. Prisklass 70-120 k.Av det jag läst på forumet skulle jag inte handla av CoC![]()
Riktigt fin!Senaste köpet, 16234.![]()
Håller med dig i allt du skriver. 5-siffriga är svårslagna. En 16238 hade inte varit fel att ha i samlingenRiktigt fin!
Bästa referensen tycker jag. Klassisk look, skarpa kanter, borstade ytor och modern nog att bada med om man skulle vilja.
126234 rullades nog ut någon gång i maj/juni 2019 i Sverige skulle jag tippa på. Har ägt en 116200 utplockad från Nymans 26/4 - 2019 vilket troligtvis var en av de absolut sista exemplaren den modellen som lämnade AD i Sverige. Sedan har pappa en 126234 utplockad från svensk AD i juni 2019.Precis, då borde väl rimligen inte 116234 ,med super jubilee årsmodell 2020-2022 finnas?
Håller med!Silvertavla är ju galet underskattad. Funkar verkligen till allt, behöver aldrig tänka på om det kommer matcha, bara ta på sig vilken skjorta som helst. Svart, gul eller vinröd – allt funkar!
![]()