Kolla säljannonser så får du en liten uppfattning. Grön kan anses lite premium, dock oyster går billigare än jubbe.Okej, vad anser du är ett rimligare pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla säljannonser så får du en liten uppfattning. Grön kan anses lite premium, dock oyster går billigare än jubbe.Okej, vad anser du är ett rimligare pris?
Tack! Har du någon uppfattning om 41mm vs 36mm har en påverkan på värdet?Kolla säljannonser så får du en liten uppfattning. Grön kan anses lite premium, dock oyster går billigare än jubbe.
Generellt går 41mm lite dyrare jämfört med 36mm.Tack! Har du någon uppfattning om 41mm vs 36mm har en påverkan på värdet?
Tack för tipset!Generellt går 41mm lite dyrare jämfört med 36mm.
Bara sök på båda reffarna så ser du och sen kan du jämföra handlarpriserna mot vanliga säljes annonserna![]()
Du borde kunna vända till dig ett par gråhandlare inrikes och se om dom kan hjälpa dig sälja dig för en liten cut.Hej, jag har lagt ut en rolex datejust “mint green” ref.126334 på oysterlänk (oanvänd, uttagen år 2026) på blocket. Har tyvärr inte fått ihop tillräckligt med inlägg ännu för att kunna annonsera här på KS, men det är in progress.
Jag har lagt ut den för 143k och fått en del intressenter, eller framförallt intressanta betalalternativ i form av crypto & bilbyten. Därav har jag en inte kommit i kontakt med någon spekulant ännu som jag känner mig bekväm att sälja till.
Skulle ni säga att det är rimlig prisbild? Tacksam för input! Mvh
Du borde kunna vända till dig ett par gråhandlare inrikes och se om dom kan hjälpa dig sälja dig för en liten cut.
Kan vara mer lättsåld och besparar dig en del huvudvärk med alla bilförslag tänker jag.
Tycker ändå priset 143 känns rimligt med tanke på att den är oanvänd och uttagen i år.![]()
Så sant
Personligen så tror Jag att du inte du kommer få det här 143K du lagt ut.
Ser väldigt fin ut åtminstone men visst har den blivit polerad. Reagerade på att ett av bandhornen såg ut att ha fått en törn. Nedre högra tror jag det var. Sen är det ju ingen höjdare att handla från Japan med tanke på momsen.Kan ni hjälpa mig bedöma skicket på denna? Är bandhornen och caset väldigt skarpa? Letar efter en dj 16220 med lug holes. som är så skarp som möjligt, helst nästan opolerad, denna ser dock ut att ha blivit polerad någon gång? Betalar hellre några tusen mer för att skarpt ex. Ska be om bilder på hur länken stretchar om det blir aktuellt också.
Tackar så mycket för hjälpen. Att nedre högra bandhornet hade en skada har jag helt missat. Vart ser du den skadan? Syftar du på repan på undersidan av ändlänken?Ser väldigt fin ut åtminstone men visst har den blivit polerad. Reagerade på att ett av bandhornen såg ut att ha fått en törn. Nedre högra tror jag det var. Sen är det ju ingen höjdare att handla från Japan med tanke på momsen.
Kan vara jag som överdriver. Yttre kanten på spetsen.Tackar så mycket för hjälpen. Att nedre högra bandhornet hade en skada har jag helt missat. Vart ser du den skadan? Syftar du på repan på undersidan av ändlänken?
Tycker ändå priset 143 känns rimligt med tanke på att den är oanvänd och uttagen i år.
Dock föredrar ju många jubbe till DJ vilket kan göra att oystern blir mer "svårsåld".
Men har du lite tålamod så känns väl ändå prislappen OK om man tittar och jämför på
Tack! Jag körde på det. Väldigt smidigt och säker transaktion. Tack för tipset!Du borde kunna vända till dig ett par gråhandlare inrikes och se om dom kan hjälpa dig sälja dig för en liten cut.
Kan vara mer lättsåld och besparar dig en del huvudvärk med alla bilförslag tänker jag.
Tror inte den nödvändigtvis är fejk.Halloj,
Fick hem en engine turned bezel som var listad på ebay som original och ska vara till en 1603.
Men den passade inte på min 1603 (för stor). Och jag tycker den ser off ut på baksidan. Alla jag sett är helt smooth på baksidan och inte såhär.
Och tycker den ser rätt hög ut oxå….
Va tror ni? Fejk eller till helt annan ref?
Ok, tack för snabbt svarTror inte den nödvändigtvis är fejk.
Hade samma utmaning när jag letade korrekt glasring till min 1501. Fick prova ca 4st innan jag hittade en som passade.
Vissa hade spår på baksidan och andra var helt släta.
Alla kom från en mycket pålitlig forummedlem.
Så lite så!Ok, tack för snabbt svar![]()
Hmm ok…. Har vi några fler bud?Jag kan ha fel men vågar nästan säga att den bör vara helt Smooth/baksidan för en orginal!
Vågar inte säga att det är så men har för mig att de med spår tillhör referenser med safirglas. Så alltså inte 1603.Hmm ok…. Har vi några fler bud?
Är i dialog med säljaren…
misstänkter det med då jag tycker att beteln är mycket högre än vad jag sett på andra till 1603.Vågar inte säga att det är så men har för mig att de med spår tillhör referenser med safirglas. Så alltså inte 1603.
Mycket!Bra kombo i samlingen?
![]()
har ju vart sparsamt med sol! Men riktigt gött nu och att lysmassan får skina liteSkaffade denna i november och idag känns det som det är första gången som jag ser att lysmassan lyser
![]()
Ref 1601 och 75000
36 och 34mm
Lika men olika
![]()
![]()