Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är glad att jag inte såg det där innan läggdags igår. Det hade blivit en sömnlös natt alternativt fylld av mardrömmar...
Haha hade glömt denna bild
Runt fönster, för långt från centrum, vridet och asymmetrisk placering....Och sen är det det där med runda datumfönster... *host*sjöö sandström*host*
![]()
OT: Kapten Kalsong - ett litterärt mästerverkRunt fönster, för långt från centrum, vridet och asymmetrisk placering....
Så här vill jag göra med den som släppte igenom det beslutet.
![]()
Ett stiligt riktmärke för alla tillverkare som inte förstått hur det ska se ut!Måste säga att det här är en mycket snygg lösning.
![]()
Vi får tycka olika förståsNästan undangömd är väll en överdrift, tycker datumet står ut när det ligger i annan färg mot tavlan mellan silver 5-7![]()
Ja, har sett det också. Överhuvudtaget känns de rätt kul just vad det gäller placera datumet. Rätt sugen på deras Devi. På nått sätt bär det emot att lägga nära 4000 på en quatrtz. Men den är jävligt snygg.Bruno Söhnle har rätt många udda datumplaceringar.
![]()
Om jag själv får välja mellan en no date eller date så tar jag helst dateHelst inget datumfönster allsmen måste det finnas så får det bli klockan tre, det är ju trots allt ganska praktiskt.
Kronografer är nog enda klockan där jag föredrar no date och navitimer är en favorit hos mig som alltid går hem. Och den nya rolexen ska vi inte ens nämnaPå kronografer kan det vara snyggare att ha datumet mellan sub dials än att ha datumet i sub dial
![]()
![]()
Värst är ändå att ha datumet kl 9
![]()
![]()