Fick faktiskt tummen ur först idag när jag hade lite ärenden i stan...

Svängde förbi Rob.E. på morgonen och berättade att datumskiftet inte riktigt funkar som det ska. Urmakaren kommer ut, fipplar lite på klockan och frågar om jag vill ha mjölk till kaffet.
- Mjölk? Nä... dricker det svart.
- Då så, min kollega fixar en kopp. Slå dig ner så fixar vi det här med detsamma.
Jag får min kaffe, snurrar runt i butiken och tittar på klockor, chattar med vakten och efter drygt 20 minuter kommer urmakaren ut igen och allt är fixat.
- Det var bara lite torrt på datum-"nånting-nånting". Vi oljade in det åt dig och nu är det klart. Det är ett rätt vanligt fel på just GMTn att det ibland är lite för lite olja på det stället.
- Jaha? Men vad bra att det är fixat! Vad ska du ha för besväret?
- Ingenting. Vi tycker det ingår i garantin.
Snacka om proffsigt och hög servicenivå. Tack
@ROB-1832 för ett riktigt bra kundbemötande idag!