Jag är i samma sits som dig. På jakt efter en DD. Men känns som att det inte kommer ut supermånga på marknaden. Kanske beror det på guldpriset och att folk då håller på sina guldklockor? Den som finns hos Stories of time med svart dia-tavla är grym, men jag har svårt att vänja mig vid diamanter på en klocka. Det är nog en mental grej bara och man vänjer sig säkert. Men det ska väl inte vara helt omöjligt att hitta en för cirka 140k? Däremot så får man nog kompromissa lite med skicket i så fall..Ja @aleks hittade en fin, men jag var inte mentalt redo att comitta mig!Stort tack för bra dialog för övrigt aleks.
Jag får nog kompromissa något med skick för att känna att jag landar in rätt prismässigt. Men jag har inte gett upp jakten. Day date är fortsatt tanken och gärna på länk. vi ser hur det går. Har ju sålt av min sub och dj för runt 140k så sitter ju på en bra start. Gäller att hitta rätt objekt för inte så sugen att pytsa in flera tiotusen till egentligen. Men jag kanske är orimlig i mina förväntningar.