Bara haft klockan på mig ett par timmar men det börjar kännas som det saknas något jaKlart du ska ha länk! Det är hela grejen med DD enligt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara haft klockan på mig ett par timmar men det börjar kännas som det saknas något jaKlart du ska ha länk! Det är hela grejen med DD enligt mig.
Klart du ska ha länk! Det är hela grejen med DD enligt mig.
Tror inte dom nyare länkarna passar till 1803-boetten, kan gå med 18038-länkar, så det är äldre du ska kika på. Min erfarenhet är dock att det blir dyrare att köpa länk separat.Kommer en ny länk se obskyrt ut på en 1803 eller ska man jaga vintage? Ebay/AD?
Så himla nöjd över att jag inte köpte komplett direkt så man nu kan få lägga några extra K på projektet
Mm kommer bli dyrare. Får kika runt lite då.Tror inte dom nyare länkarna passar till 1803-boetten, kan gå med 18038-länkar, så det är äldre du ska kika på. Min erfarenhet är dock att det blir dyrare att köpa länk separat.
Extremt jävla jättedyrt!!Tror inte dom nyare länkarna passar till 1803-boetten, kan gå med 18038-länkar, så det är äldre du ska kika på. Min erfarenhet är dock att det blir dyrare att köpa länk separat.
Yes, speciellt om man vill ha en länk i bra skick.Extremt jävla jättedyrt!!
Extremt jävla jättedyrt!!
Yes, speciellt om man vill ha en länk i bra skick.
Var ett tag sedan jag kollade priser men minst 50-60k för en i bra skick skulle jag tro.Hur mkt handlar det om i kronor och ören? Mellan tummen och pekfingret.
Var ett tag sedan jag kollade priser men minst 50-60k för en i bra skick skulle jag tro.
Korrekt.Det är så illa alltså. Trist.
Mao är det bättre att flippa en head only och köpa en som kommer med länk direkt?
Var ett tag sedan jag kollade priser men minst 50-60k för en i bra skick skulle jag tro.
Och vilket clasp har du?Jag köpte en i helt ok skick för 24' i våras. Den låg ute på K&S ett tag...
Du hade nog lite tur, sen vet jag inte om skicket på den räknas som bra. Rent generellt så duggar det inte speciellt tätt av lösa länkar.Jag köpte en i helt ok skick för 24' i våras. Den låg ute på K&S ett tag...
Den är inte hidden, men den matchar klockan som är 1939xxx serie från typ 1966, länken är stämplad 72.Och vilket clasp har du?
Icke-hidden är oavsett vad den passar till, mycket billigare än hidden. Av min erfarenhetDen är inte hidden, men den matchar klockan som är 1939xxx serie från typ 1966, länken är stämplad 72.
Så är det säkert, finns ju inte jättemycket till salu att jämföra med.Icke-hidden är oavsett vad den passar till, mycket billigare än hidden. Av min erfarenhet
Klurar på att skaffa länk till denna. Hojta gärna om ni sitter på förslag.
Tackar!2 favoriter grym bild !
Dåligt drag i den här tråden
Mycket braFår väl dra mitt stå till stacken
Hade en liten Foto session. då var denna helt fantastiska Day-Date med.
TackarMycket bra
Såja. Är den din?Får väl dra mitt stå till stacken
Hade en liten Foto session. då var denna helt fantastiska Day-Date med.