Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rengöra tavlan?
Ta en tandpetare med lite bomull på och dra runt bara.Nä, men det har samlats lite smuts runt om, och om ja får gissa, precis under den räfflade ringen. Syntes nog inte så bra på bilden
Ta en tandpetare med lite bomull på och dra runt bara.
Edit.... Typ tops.
Nä, men det har samlats lite smuts runt om, och om ja får gissa, precis under den räfflade ringen. Syntes nog inte så bra på bilden
Och det påverkar inte guld?Köp isopropanol på Apoteket. Det är supereffektivt mot de flesta former av kraftigt ingrodd smuts! Sedan tar du tops eller små bitar sämskskinn. Pappa använde speciella sämskskinnstops när han rengjorde videohuvuden på -80 talet!
WG - Platina?Så lika men ändå så olika..
KorrektWG - Platina?
18206 är en grym ref! Snyggt.Korrekt
Ja verkligen, skall in med en ny tavla bara dock fick wg lämna tyvärr18206 är en grym ref! Snyggt.
Det förstår jag. Mörkblått?Ja verkligen, skall in med en ny tavla bara dock fick wg lämna tyvärr
Det förstår jag. Mörkblått?
Funderade på det, vill dock inte härma en viss annan på forumet så blir nog en annanDet förstår jag. Mörkblått?
Härma och härma.. Köp den du gillar bäst!Funderade på det, vill dock inte härma en viss annan på forumet så blir nog en annan
Härma och härma.. Köp den du gillar bäst!
För mig är det helt klart mörkblått.
Så lika men ändå så olika..
Det är stor skillnad på tyngdenMärker man någon skillnad mellan vitguld och platina?
Den där är så jävla vacker!!! Snyggaste DD40n!!Vägrar ta av plastskyddet
Enorm skillnad i tyngd och hur länken känns. Sen är vitguld betydligt mer repkänsligt och har lite "gulare" ton än platina som verkligen är kritvitt i sin nyans.Märker man någon skillnad mellan vitguld och platina?
Märker man någon skillnad mellan vitguld och platina?
Det är stor skillnad på tyngden
Inte så stor skilnad väl, 10%?Den där är så jävla vacker!!! Snyggaste DD40n!!
Enorm skillnad i tyngd och hur länken känns. Sen är vitguld betydligt mer repkänsligt och har lite "gulare" ton än platina som verkligen är kritvitt i sin nyans.
Det märks av i alla fall, när vi hade min och Thomas Erikssons 118239 på plats. Framförallt länkens tyngd och även gedigenhet är påtaglig.Inte så stor skilnad väl, 10%?
Gedigenhet?Det märks av i alla fall, när vi hade min och Thomas Erikssons 118239 på plats. Framförallt länkens tyngd och även gedigenhet är påtaglig.