Vill också höra den "typiska" DD-personligheten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mig är det någon som inte bryr sig så jävla mycket, utan snarare bär klockan på samma sätt som ett Cartier love bracelet. Oftast damer som gör det bäst.Haha, sant! Därför man är blyg och feg och kör vitmetall...
Kan inte du bara, av rent intresse beskriva den ultimata DD-personligheten?
För mig är det någon som inte bryr sig så jävla mycket, utan snarare bär klockan på samma sätt som ett Cartier love bracelet. Oftast damer som gör det bäst.
Mycket lättare att säga vilken personlighet som inte passar med DD. Och det är den typiska medelsvensson-klocknörden som har en outfit på sig som består av typ Gant, Hilfiger, Morris, Ralph Lauren etc.. glider runt och tycker att han är kung för att han har en kvarts mille på armen som han pröjsat 70 lax för. Vågar inte repa klockan. Vågar inte bada med klockan. Kan vända vilken konversation som helst, med vilken människa som helst... till en konversation om klockor.
Klockan är ute och går med ägaren, och inte tvärtom.
Haha! Inte dåligt!För mig är det någon som inte bryr sig så jävla mycket, utan snarare bär klockan på samma sätt som ett Cartier love bracelet. Oftast damer som gör det bäst.
Mycket lättare att säga vilken personlighet som inte passar med DD. Och det är den typiska medelsvensson-klocknörden som har en outfit på sig som består av typ Gant, Hilfiger, Morris, Ralph Lauren etc.. glider runt och tycker att han är kung för att han har en kvarts mille på armen som han pröjsat 70 lax för. Vågar inte repa klockan. Vågar inte bada med klockan. Kan vända vilken konversation som helst, med vilken människa som helst... till en konversation om klockor.
Haha, jag vet inte. Troligtvis?Haha! Inte dåligt!
Går jag under Svenssonbilden för att jag kan använda en klassisk polo-piké till jeans och sneakers med en DD? Även om jag badar med den och inte vänder konversationer till klockor med allt och alla?
Typiskt att bli värderad på nätet! Jaja får väl vara en SvenssonHaha, jag vet inte. Troligtvis?
Som sagt.. jag gillar att överdriva och generalisera. Men i grund och botten har jag en poäng!Typiskt att bli värderad på nätet! Jaja får väl vara en Svensson
Tror du gillar att ha rätt, men denna gång drog du det korta strået Din poäng är den svenniga klockägaren och jag förstår den, men jag ingår ej i denna kategori/teori. Bra skrivet dock, underhållandeSom sagt.. jag gillar att överdriva och generalisera. Men i grund och botten har jag en poäng!
Om du inte förstod det så skojade jag med dig.Tror du gillar att ha rätt, men denna gång drog du det korta strået Din poäng är den svenniga klockägaren och jag förstår den, men jag ingår ej i denna kategori/teori. Bra skrivet dock, underhållande
Den klassiska länken är den snyggaste! Det där är väl quartz-DD?Snyggaste spännet
Inte sett Midasen då...Snyggaste spännet
Köp en DD igen!För mig är det någon som inte bryr sig så jävla mycket, utan snarare bär klockan på samma sätt som ett Cartier love bracelet. Oftast damer som gör det bäst.
Jag bär inte heller upp skiten.Köp en DD igen!
Svennigt tankesätt, medveten påfågel har sin charm det med.Jag bär inte heller upp skiten.
Hehe, ville bara få det sagt. Jag bryr mig inte, och lär säkert äga DD igen.Svennigt tankesätt, medveten påfågel har sin charm det med.
Den är riktigt fin!Inte sett Midasen då...
Äsch, bara gå utanför komfortzonen. Blingad DD på jobbet till Levis commuter-jeans och en risig pikétröja med röda adidas-löparskor? Alla dagar i veckan!Hehe, ville bara få det sagt. Jag bryr mig inte, och lär säkert äga DD igen.
Ogillar dock ofta kombinationen av DD till de kläder jag har på mig.
Jag klär ju mig inte så.Äsch, bara gå utanför komfortzonen. Blingad DD på jobbet till Levis commuter-jeans och en risig pikétröja med röda adidas-löparskor? Alla dagar i veckan!
Men det måste väl ändå vara acceptabel klädsel? så får klockan göra sitt!Jag klär ju mig inte så.
Du låter alltid skitnödig när du resonerar kring dina klockvalMen det måste väl ändå vara acceptabel klädsel? så får klockan göra sitt!
Av nån anledning verkar man ju behöva motivera DD-bärandet! Det är så befängt så att det är klart det blir krystat! "Därför" borde liksom räcka om någon frågar varför man har DD!Du låter alltid skitnödig när du resonerar kring dina klockval
Haha, stämmer bra!För mig är det någon som inte bryr sig så jävla mycket, utan snarare bär klockan på samma sätt som ett Cartier love bracelet. Oftast damer som gör det bäst.
fulDD 218206
Hehe tycker du? Älskar den