18206???
Jajjamen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
18206???
Grattis!! Otroligt snygg tavlaJajjamen
Har du redan tröttnat på platinan??
Har du redan tröttnat på platinan??
Fan vad fint det är med nyservat
Tack!Riktigt jäkla snyggt !
Har du någon bild med den på svart läder?
Tack!Härliga bilder, trevlig klocka!
Sjukt snygg!Fan vad fint det är med nyservat
Svensk dag är respekt!Härom dagen.
Rysk dag, är ännu mer respekt. (Sorry @jabla , din är också fin dock)Svensk dag är respekt!
Rysk dag, är ännu mer respekt. (Sorry @jabla , din är också fin dock)
Egentligen tycker jag nog att allt utom engelska ger lite extra respekt, rysk är dock särdeles fet. Mitt personliga val är nog egentligen tyska, känns så jäkla västtysk stekare 1988 med en helguld DD som pratar tyska och gärna en Mercedes 300 E coupe i vinrött till det.
Hade det i PabloBäst är hebreiskt!
Fetaste klockan!Hade det i Pablo
Rimligt daghjul för en rimlig klockaHade det i Pablo
Sinnessjukt snygg. Svart skjorta och den där runt handleden. Mom we made itFan vad fint det är med nyservat
Haha! spanska är värst i min bok.Egentligen tycker jag nog att allt utom engelska ger lite extra respekt, rysk är dock särdeles fet. Mitt personliga val är nog egentligen tyska, känns så jäkla västtysk stekare 1988 med en helguld DD som pratar tyska och gärna en Mercedes 300 E coupe i vinrött till det.
Tack! Håller dock ej med om svart skjorta..Sinnessjukt snygg. Svart skjorta och den där runt handleden. Mom we made it
Men hade du en vinröd 300 då?Hade tyska, avskydde det.
Bytte till svensk dagskiva, det var lite kul
Men hade du en vinröd 300 då?
Nej jag kör väl förfan inga rosthögar
Det var därför det inte klickade med tysk datumvisning