Allright! Då äre ju done deal, cherry varje dag! Erkänner dock att jag nog gillar den isblå mer utan sten än med sten.Går att köra alla wg tavlor på platina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Allright! Då äre ju done deal, cherry varje dag! Erkänner dock att jag nog gillar den isblå mer utan sten än med sten.Går att köra alla wg tavlor på platina
isåfall varianten @Apansson hade. Kallas nog iofs något annat kanske..?Jag tycker vignette-tavlorna är de som är snyggast med diamanter
Fet!Marmor är ju nice.
Jag tycker vignette-tavlorna är de som är snyggast med diamanter
Så jävla bra.
Nice.
Sålde du en länk med lite för få bitar?Instämmer @jarrebarre99 den där är galen!
Lite smygreklam.. Är det någon som vill ha en lite generösare omkrets på sin länk så har jag länkbitar i gulguld till salu!!
Japp. 118209Går det att få en WG med slät bezel?
Varför kan man inte bygga ihop en sån på deras hemsida?Japp. 118209
Slutades tillverkas 2012 tror jagVarför kan man inte bygga ihop en sån på deras hemsida?
Jag köpte en klocka(länk) med lite för få bitar för min handledsstorlek, så jag köpte länkbitar här på forumet som jag sedan behöll när jag sålde klockanSålde du en länk med lite för få bitar?
Ok, hade ju varit en schysst grej att sälja klockan med full länk annars.Jag köpte en klocka(länk) med lite för få bitar för min handledsstorlek, så jag köpte länkbitar här på forumet som jag sedan behöll när jag sålde klockan
Därför du säljer?Gillar min 118208
Jag har fått bilden av att 1803 är svårare att bli av med än övriga referenser. Vill du ha gulguld finns 18038 / 18238 inom din budget. Det kanske till och med går att klämma in en nyare 118238 på presidentlänkHola, DD fans!
Jag filurar lite på en DD, har ca 110-140k som kan läggas. Vad finns är det för refs som är populärast och i den prisklassen? Frågar för att jag är flippsjuk och inte vill förlora en mängd om/när jag flippar den vidare...
Tacksam för info från er.
/Goldmember
Spara pengarna på bankkontot?Hola, DD fans!
Jag filurar lite på en DD, har ca 110-140k som kan läggas. Vad finns är det för refs som är populärast och i den prisklassen? Frågar för att jag är flippsjuk och inte vill förlora en mängd om/när jag flippar den vidare...
/Goldmember
Spara pengarna på bankkontot?
Sista dan med såsse-tavlan FeelsGoodMan
Det där är 118206, dvs i platina. och är således åtminstone utanför prisramen du ovan nämnde med minst 60k, dock troligen och rimligtvis rejält mycket mer.Vilken ref är DD'n där på bilden? Kostnad ca?
Men då slipper du oroa dig för att göra förlust när du säljer.Om det hade varit alternativet hade jag inte slängt ut denna frågan...
Det där är 118206, dvs i platina. och är således åtminstone utanför prisramen du ovan nämnde med minst 60k, dock troligen och rimligtvis rejält mycket mer.
Har hittills sålt nästan alla klockor jag gillat . Hade man inte gillat den hade man väl inte köpt den från början ?Därför du säljer?
S3... Bil? DET måste vara en sämre affär (dvs inte hålla värdet) än alla daydates du kan köpa som inte är uppenbart snedpolerade eller trasiga. Eller? Kan för lite om bilar. Men menar mest att köper du rätt DD så tappar du troligen inte så mycket.Aj! Får sälja S3:an så jag kan slå till med en riktig rackare då...
Om du går på skick och tavla, Marco är förhandlingsbar när det gäller pris - men räkna alltid med en eventuell förlust vid försäljning.Hola, DD fans!
/Goldmember