• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Day-Date-tråden

Donkii

Boushh
2-Faktor
Marmor är ju nice.
DayDateMArbleAS.jpg
 
Hola, DD fans!

Jag filurar lite på en DD, har ca 110-140k som kan läggas. Vad finns är det för refs som är populärast och i den prisklassen? Frågar för att jag är flippsjuk och inte vill förlora en mängd om/när jag flippar den vidare...
Tacksam för info från er.
/Goldmember
 

marlun

Rolex
Hola, DD fans!

Jag filurar lite på en DD, har ca 110-140k som kan läggas. Vad finns är det för refs som är populärast och i den prisklassen? Frågar för att jag är flippsjuk och inte vill förlora en mängd om/när jag flippar den vidare...
Tacksam för info från er.
/Goldmember
Jag har fått bilden av att 1803 är svårare att bli av med än övriga referenser. Vill du ha gulguld finns 18038 / 18238 inom din budget. Det kanske till och med går att klämma in en nyare 118238 på presidentlänk
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Aj! Får sälja S3:an så jag kan slå till med en riktig rackare då...
S3... Bil? DET måste vara en sämre affär (dvs inte hålla värdet) än alla daydates du kan köpa som inte är uppenbart snedpolerade eller trasiga. Eller? Kan för lite om bilar. Men menar mest att köper du rätt DD så tappar du troligen inte så mycket.
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Hola, DD fans!

Jag filurar lite på en DD, har ca 110-140k som kan läggas. Vad finns är det för refs som är populärast och i den prisklassen? Frågar för att jag är flippsjuk och inte vill förlora en mängd om/när jag flippar den vidare...
Tacksam för info från er.
/Goldmember
Om du går på skick och tavla, Marco är förhandlingsbar när det gäller pris - men räkna alltid med en eventuell förlust vid försäljning.

http://www.piretti.it/orologio.php?id=4455
 
Topp