Gör mitt bästa. För få Royal på KS och föd många Daytona Söger jag som just erkände jag inte har någon
Fy skäms, man måste ha minst en APRO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör mitt bästa. För få Royal på KS och föd många Daytona Söger jag som just erkände jag inte har någon
Därför man ska köpa mitt AP-läderkit som kommer med vanligt spänneJag brukar föredra AP trots dryga servicekostnader och att de inte tål så mycket stryk.
Emellertid kan jag inte få 15300 på läder att sitta vettigt på min arm, det är något med viklåset som inte blir bra. Så för min egen del hade jag gått på Daytonan.
Haha, japp det känns ju så!
Nu gäller det bara att hitta en vettig säljare nånstans! Rätt inne på att åka dit och köpa på plats i såfall. Alltid kul att kombinera med resa med!
Därför man ska köpa mitt AP-läderkit som kommer med vanligt spänne
https://klocksnack.se/threads/alligator-armband-med-spänne-och-plots-till-ap-15300-25860-26300-nya-bilder-och-prisbump.51933/
Helguld daytonajaha skulle va spännande och höra lite folks syn är på detta.. Det som är på tapeten är alltså inköp av antingen en helguld daytona med zenithurverk eller en Royal oak, rosé med läderband 39mm. Båda ligger ju runt ca 150.000kr men har sjukt svårt att bestämma mig vilken, vad tycker folket?
I know... Men den nya YM gjorde ett litet hål i plånboken så måste vänta en liten stundFy skäms, man måste ha minst en APRO
I know... Men den nya YM gjorde ett litet hål i plånboken så måste vänta en liten stund
Jag har båda (Daytona i vitguld iof) och jag använder 15300or betydligt oftare än Daytonan.
I mitt tycke en snyggare och lite roligare klocka.
Men skulle jag åka på badsemester så får det bli Daytonan som får följa med då den fungerar bättre som enda klocka med bad och middagar, AP skulle jag inte hoppa i poolen med. Kalla mig fegis..
Men min röst går till AP RO
Kul!!
Du har ju precis den kombinationen som jag tänker mig men även lite nyfiken på svart det senaste... Har du känt på den vad tycker du? Gillar dock den vita tavlan skarp!
Tja!
Japp du har jag hittat en 15300 i madrid!
https://www.chrono24.se/audemarspiguet/royal-oak-automatic-rose-gold-men-size--id3976305.htm
Kommer nog kunna få den för ca 151.000kr
Verkar va i väldigt fint skick, nyservad med intyg, orginalbox och papper. Dock så vet inte handlaren från exakt vilket år klockan är, tycker ni att detta har jättestor betydelse? Om man nu ändå inte ser det på klockan hade han ju likaväl kunnat hitta på istället för att va ärlig?
Har också ett annat alternativ där säljaren uppger att den är från 2006 men utan box och papper?
Det är värt att ha box och papper va?
Vad säger proffsen?
Jag hade inte betalat den summan utan papper och box. Bättre att lägga lite till för att få en klocka med detTja!
https://www.chrono24.se/audemarspiguet/royal-oak-automatic-rose-gold-men-size--id3976305.htm
Verkar va i väldigt fint skick, nyservad med intyg, orginalbox och papper. Dock så vet inte handlaren från exakt vilket år klockan är, tycker ni att detta har jättestor betydelse? Om man nu ändå inte ser det på klockan hade han ju likaväl kunnat hitta på istället för att va ärlig?
Har också ett annat alternativ där säljaren uppger att den är från 2006 men utan box och papper?
Vad säger proffsen?
Box och papper är definitivt värt att ha enligt min mening!Tja!
Vad säger proffsen?
Det finns ju många till salu på C24, tom flera som är NOS. Höj budgeten lite så hittar du nog mkt för runt 170det är fan inte lätt detta alltså... lägger snart ned.. butiken har tydligen gjort service på den och det finns ett AP intyg som är gjort för ca 10 mån, mailat mkt med dem och de verkar vara seriös, varit trusted seller på chrono24 sen 2008 men det dumma vara att det inte gick att göra trusted check out, hur fan gör man dÅ? Hittade en annan med kvitto och hela paketet med då är det ett lite jävla jack i kanten, syns knappt men det är ju ändå där lixom....suck