Vilken grÄ och mulen dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀkligt trevlig tavla det dÀr.
This is a killer, hands down..
This is a killer, hands down..
Inte för att jag vet men misstÀnker att det dÀr Àr min gamla och (vare sig det Àr den jag hade eller bara en likadan) mÄste erkÀnna att jag saknar den lite nÀr man ser sÄna bilder, den tavlan Àr riktigt fin. (du visade upp den första gÄngen lagom till han som tog över den efter mig hade avslutat sin annons pÄ den)Vilken grÄ och mulen dag...
Sinnpajen ocksÄ. Bra dÀr!Denna fick följa med pÄ en tur till city....
Snyggt! Jag kör den andra variantenFavorit daytonan pÄ, 16520 med vit urtavla.
Stilig! Svarta tavlan pÄ 16520an Àr svÄrslagen, valet mellan vita och svarta Àr hÄrfin, bÀgge Àr ju fantastiskt fina.Snyggt! Jag kör den andra varianten
Favorit daytonan pÄ, 16520 med vit urtavla.
Snyggt! Jag kör den andra varianten
Stilig! Svarta tavlan pÄ 16520an Àr svÄrslagen, valet mellan vita och svarta Àr hÄrfin, bÀgge Àr ju fantastiskt fina.
För mig gÄr det i perioder, för tillfÀllet Àr det den vita som Àr favoriten. Har kommit underfund med att de har nog med Ärstider att göra
SmÀlter inte plasten i vÀrmen?Daytonan fick följa med upp till stugan och basta i helgen.
Det Àr nog ingen större fara. Den följer med in för foto, sen fÄr den ligga i förmaket och vila.SmÀlter inte plasten i vÀrmen?
Det Àr nog ingen större fara. Den följer med in för foto, sen fÄr den ligga i förmaket och vila.
Varför har du lite plast kvar pÄ bandhornet?Det Àr nog ingen större fara. Den följer med in för foto, sen fÄr den ligga i förmaket och vila.