Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snyggt! Upp med bild nÀr bytet Àr gjort116519LN kan dressas upp lite med lÀder. Tycker det Àr snyggt, snodd bild frÄn internet men Àr sugen pÄ att testa pÄ min.
![]()
Sjukt snyggt! Upp med bild nÀr bytet Àr gjort![]()
Ni som rockar Oyster Flex, lider ni av samma problem? MÄnga verkar ha fel size pÄ sina. De flesta har dock mer för löst Àn för tight...
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=696056
![]()
NÀr jag har Easylink infÀlld och det Àr varmt ute kan det sitta Ät lite tight och fenorna undertill kan kÀnns lite obekvÀmt och lÀmna lite mÀrken, dock inte lika extremt som pÄ bilden, det sÄg inte roligt ut allsNi som rockar Oyster Flex, lider ni av samma problem? MÄnga verkar ha fel size pÄ sina. De flesta har dock mer för löst Àn för tight...
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=696056
![]()
Haha ja, sÄg vÀldigt köttigt ut. Gillar ocksÄ att han frÄgade om det var för tight. Ser han inte det sjÀlv?NÀr jag har Easylink infÀlld och det Àr varmt ute kan det sitta Ät lite tight och fenorna undertill kan kÀnns lite obekvÀmt och lÀmna lite mÀrken, dock inte lika extremt som pÄ bilden, det sÄg inte roligt ut alls![]()
Haha ja, sÄg vÀldigt köttigt ut. Gillar ocksÄ att han frÄgade om det var för tight. Ser han inte det sjÀlv?![]()
Med Oysterflex kĂ€nns det ibland lite som âNo pain, no gainâ, d v s mĂ„ste vara tight för att sitta snyggt och Ă„tminstone för mig kĂ€nns fenorna lite obekvĂ€ma mot handleden ibland. Snubben pĂ„ denna bild mĂ„ste ju fĂ„ ont i handleden av att bĂ€ra sĂ„ sjukt tight kan man tyckaHaha ja, sĂ„g vĂ€ldigt köttigt ut. Gillar ocksĂ„ att han frĂ„gade om det var för tight. Ser han inte det sjĂ€lv?![]()
Haha, lÀste hans inlÀgg nu, han verkar tycka att det sitter bekvÀmt i alla fallDet Àr lite som att frÄga, hörru @KenKun , tycker du min klocka sitter bekvÀmt pÄ mig?
Tycker snubben det Àr bekvÀmt sÄ Àr det ju lugnt, tycker han den sitter obekvÀmt sÄ Àr det ju för tight?
Det Àr inte raketforskning direkt![]()
Enligt vissa sĂ„ mĂ„ste man brejka in bandet. Tar nĂ„gon mĂ„nad eller tvĂ„. Hur lĂ€nge har ni haft era?Med Oysterflex kĂ€nns det ibland lite som âNo pain, no gainâ, d v s mĂ„ste vara tight för att sitta snyggt och Ă„tminstone för mig kĂ€nns fenorna lite obekvĂ€ma mot handleden ibland. Snubben pĂ„ denna bild mĂ„ste ju fĂ„ ont i handleden av att bĂ€ra sĂ„ sjukt tight kan man tycka
Enligt vissa sÄ mÄste man brejka in bandet. Tar nÄgon mÄnad eller tvÄ. Hur lÀnge har ni haft era?
Tagg: @thewallin
Ăver ett halvĂ„r för mig nu, var lite ovant i början, men nu gillar jag det skarptEnligt vissa sĂ„ mĂ„ste man brejka in bandet. Tar nĂ„gon mĂ„nad eller tvĂ„. Hur lĂ€nge har ni haft era?
Samma hÀrKan nog stÀmma att det har blivit lite mjukare med tiden. Jag har snart haft min ett Är.
Jag kÀnner Àrligt inte fenorna men jag har vÀldigt ofta mÀrke, dock endast efter fenorna och inte hela remmen.
Fenorna fjÀdrar lite och jag antar att det Àr sÄ de ska fungera.
Enligt vissa sÄ mÄste man brejka in bandet. Tar nÄgon mÄnad eller tvÄ. Hur lÀnge har ni haft era?
Ăver ett halvĂ„r för mig nu, var lite ovant i början, men nu gillar jag det skarpt
Ett reducerat glidelock pÄ typ halva ordinarie hade varit grymt. Tror inte för stor clasp funkar sÄ snyggt pÄ DaytonaDrömmen hade varit ett Glidelock.
Vet att roseguld YM pĂ„ oysterflex kommer pĂ„ Glidelock i Ă„r, inte bara nya 42mm utan Ă€ven den âgamlaâ modellen.
Ett reducerat glidelock pÄ typ halva ordinarie hade varit grymt. Tror inte för stor clasp funkar sÄ snyggt pÄ Daytona
Vill ha glidelock pÄ alla mina Rolex. Drömmen!
FÄr se om jag kommer till skott, pris ca 5000 för alligatorremmen och leveranstid pÄ 2-3 mÄnader enligt Krons.
jordbruksverket/citesPriset okay, det Àr vad det Àr men hur i helsike kan det vara 2-3 mÄnaders leveranstid? LÄter helt galet
Priset okay, det Àr vad det Àr men hur i helsike kan det vara 2-3 mÄnaders leveranstid? LÄter helt galet
Udda, sÀljs vÀl överallt och sÄ lÀnge man har certet Àr det vÀl bara att skicka?jordbruksverket/cites
Udda, sÀljs vÀl överallt och sÄ lÀnge man har certet Àr det vÀl bara att skicka?
Fast inte de flesta? Vad jag vet anvÀnder man inte A-listade alligatorer?Fungerar ej. MÄste ansöka vid varje import.
Man mÄste ansöka ÀndÄ.Fast inte de flesta? Vad jag vet anvÀnder man inte A-listade alligatorer?