Watchmania
Basic
KenKun, det kostar 8500,- monterat och klart! DÄ fÄr jag behÄlla min gamla tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nya, alla dagar i veckanSkall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Àr snyggast? SÄ lika men ÀndÄ inte....Behöver lite hjÀlp. Vad tycker ni kompisar?
Enkelt val! Den nya tavlan Ă€r inte sĂ„ âbusyâ, helt klart vĂ€rt bytet.Skall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Ă€r snyggast? SĂ„ lika men Ă€ndĂ„ inte....Behöver lite hjĂ€lp. Vad tycker ni kompisar?
Tycker bÄda har sin charm men om jag mÄste vÀlja sÄ hade jag valt den nyaSkall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Àr snyggast? SÄ lika men ÀndÄ inte....Behöver lite hjÀlp. Vad tycker ni kompisar?
Skall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Àr snyggast? SÄ lika men ÀndÄ inte....Behöver lite hjÀlp. Vad tycker ni kompisar?
Din med svarta smÄtavlor hade varit snyggastSkall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Àr snyggast? SÄ lika men ÀndÄ inte....Behöver lite hjÀlp. Vad tycker ni kompisar?
Byt imoSkall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Àr snyggast? SÄ lika men ÀndÄ inte....Behöver lite hjÀlp. Vad tycker ni kompisar?
Jag hade ocksÄ bytt till nya.Skall ev byta min choklad tavla till den nya med svarta index. Svajar fram och tillbaka. Vilken Àr snyggast? SÄ lika men ÀndÄ inte....Behöver lite hjÀlp. Vad tycker ni kompisar?
Hej pÄ Er,
4-1 till den nya chocotavlan Àn sÄ lÀnge. Vi fÄr se nÀr veckan Àr slut. Det gÀller alltsÄ
En omröstning vilken av chokladtavlorna som passar bÀst och snyggast till Rolex Daytona 116509
Tack pÄ förhand
Vet inte vilken som Ă€r ny eller gammal, men för mig Ă€r detta en no-brainer; den undre (med svarta sub-dials) alla daâr i veckan!Hej pĂ„ Er,
4-1 till den nya chocotavlan Àn sÄ lÀnge. Vi fÄr se nÀr veckan Àr slut. Det gÀller alltsÄ
En omröstning vilken av chokladtavlorna som passar bÀst och snyggast till Rolex Daytona 116509
Tack pÄ förhand
Vad betyder restad i detta sammanhang?Hej pÄ Er,
6-1 till den nya chocotavlan Àn sÄ lÀnge. Vi fÄr se nÀr veckan Àr slut. Det gÀller alltsÄ
En omröstning vilken av chokladtavlorna som passar bÀst och snyggast till Rolex Daytona 116515
Svar pÄ frÄgor: Det Àr ok med AD att byta inom referens om tavlan inte ute restad (nya choklad Àr inte restad) och tar c:a 3 veckor. Kostar 8500,-
Tack pÄ förhand
Watchmania
Okej, men de tvÄ ska ju inte utgÄ. Det Àr inget som Rolex meddelat nÄgon om.Hej Bondegatan,
Kanske skrev jag lite otydligt. Vissa tavlor gĂ„r inte att bestĂ€lla, antingen pĂ„ grund av att de slutat eller skall sluta tillverkas. BĂ€sta exempel Ă€r vĂ€l gröna tavlan till 116508. Tror Ă€ven att blĂ„ tavlan till 116509 Ă€r ârestadâ och gĂ„r inte att bestĂ€lla.
Sorry om jag uttryckte mig lite luddigt.
Den dÀr Daytonan i kombination med den tavlan hade jag personligen aldrig Àndrat pÄ. Tycker det Àr bland det mest lyckade Rolex nÄgonsin gjortDet skulle alltsÄ vara ok att byta tavla pÄ min? Gillar dock sub dials:en mer pÄ den gamla tavlan
Aa. Den Àr riktigt finDen dÀr Daytonan i kombination med den tavlan hade jag personligen aldrig Àndrat pÄ. Tycker det Àr bland det mest lyckade Rolex nÄgonsin gjort
Som jag tolkar det sÄ ja.Det skulle alltsÄ vara ok att byta tavla pÄ min? Gillar dock sub dials:en mer pÄ den gamla tavlan
Grattis. Den dÀr Àr riktigt bra. Jag skulle sjÀlv gÀrna addera en OF DaytonaFörsta Daytonan! Otroligt magisk, dock Àr vÀl alla klocka magiska första timmen efter avlastning
Tack! KÀnns verkligen grym, kan rekommendera!Grattis. Den dÀr Àr riktigt bra. Jag skulle sjÀlv gÀrna addera en OF Daytona
Mycket bra, 116519LN Àr en riktigt lyckad Daytona modellFörsta Daytonan! Otroligt magisk, dock Àr vÀl alla klocka magiska första timmen efter avlastning
Grattis Martin!Första Daytonan! Otroligt magisk, dock Àr vÀl alla klocka magiska första timmen efter avlastning
Mycket bra, 116519LN Àr en riktigt lyckad Daytona modell
Grattis Martin!
Hur snygg som helst!
Grattis @ksMartin!Första Daytonan! Otroligt magisk, dock Àr vÀl alla klocka magiska första timmen efter avlastning
Tack! Den bĂ€rs lite mindre, lite tjockare (dock marginellt) och sitter lite tajtare och kĂ€nns tyngre. Oysterflex Ăr riktigt trevligt pĂ„ armen, trycker pĂ„ lagom skönt för optimal komfort och passform.Grattis @ksMartin!
Hur bÀrs den i jÀmförelse mot din fd. 5167a?
BĂ€ttre bild idagGrattis @ksMartin!
Hur bÀrs den i jÀmförelse mot din fd. 5167a?