Ăr inte det halva grejen med wg? Att det inte skriker i fel tillfĂ€lle?Ah. Den Ă€r ju för jĂ€vla lĂ€cker. Vitguld hade dock varit galet i min kompiskrets.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr inte det halva grejen med wg? Att det inte skriker i fel tillfĂ€lle?Ah. Den Ă€r ju för jĂ€vla lĂ€cker. Vitguld hade dock varit galet i min kompiskrets.
Mer Ă€delmetal i sin helhet. Men slĂ„r man till pĂ„ Daytona sĂ„ stĂ„r man kanske Ă€ndĂ„ ut pĂ„ förskolan =)Ăr inte det halva grejen med wg? Att det inte skriker i fel tillfĂ€lle?
SvÄrt att avgöra om man ska köra vit eller svart tavla.. Snygg!
Eller hur. BÄda Àr magiska!SvÄrt att avgöra om man ska köra vit eller svart tavla.. Snygg!
Fyra Är tog det men nu Àr den hÀrDen som vÀntar pÄ nÄgot gott..
![]()
Grattis! Mkt trevlig bit.
Finns garanterat folk som vÀntat lÀngre.
Sitter riktigt bra pÄ din handled! VÀldigt balanseradTack, ja kanske Àr sÄ. Otroligt trevlig iaf, förstÄr hypen!
![]()
Nere i grottan. Dags att stÀlla klockan
![]()
Det Àr en U-serie ca 97Hej Joca, vad Àr det för ÄrgÄng pÄ den hÀr om jag fÄr frÄga?
Jag tror att det kan ta ett Är, kanske till och med 3 Är...