• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dbrasco

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gjort ett byte, gick hur smidigt som helst.
Rekommenderas varmt!
 

L.R.Dahl

Omega
Då var det min tur att handla av @Dbrasco , i detta fall en tudor, otroligt trevlig herre som gav snabb respons och var väl tillmötesgående oavsett bekymmer. Smidig affär. Helt enkelt en 100% goodguy som jag mer än gärna gör affär med igen.
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Köpte ett rubber b av Dbrasco. Väldigt smidig affär med snabb respons och trevlig kommunikation! Skulle gärna göra affär igen.
 

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Köpte en FOIS och ett racingstrap av @Dbrasco f2f över en kaffe. Enkel och smidig affär, skick helt i överensstämmelse med bilder och via kommunikation. 100% GG, pålitlig och trevlig!
 
Köpt Omegaband med viklås av dbrasco.
100% Good guy.

Besvarade mitt prutförsök med ett "-Visst, om du sätter in mellanskillnaden mot det begärda priset till Bcf." Mycket snyggt! Tänk om alla prutförsök på forumet hanterades så!
 
S

stewart

Guest
Köpt en Squale av Dbrasco,mycket fin klocka och säker lev.allt utan problem.
 
Topp