• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dbrasco

hejdennis

Breitling
Köpt klocka av Dbrasco. Trevlig kommunikation, rättvisande bilder och välpaketerad leverans. All in all, en smidig uppgörelse. Tumme upp!
 
Köpt en GS av Dbrasco,skickades välpackad och blixtsnabbt.Bra kommunikation mellan oss tycker jag.En bra person att göra affärer med.
 

AE41500

Panerai
Köpte en AT av @Dbrasco. Fantastiskt proffsig på alla sätt. Bra beskriven, bra kommunikation, supersnabb leverans och väldigt väl packad. Helt enkelt högsta betyg med extra guldstjärna!
 
Sålt Rolex Dbrasco, Affären sköttes efter skolboken jag är supernöjd med hur allt sköttes, skulle gärna göra fler affärer med Mr om tillfälle ges!
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Har sålt en Rolex länkbit till Dbrasco. En smidig affär med trevlig kommunikation. En good guy i min bok. :)
 

Jey

Cartier
Sålt/bytt Rolex med Dbrasco, möttes upp halvvägs efter en lång biltur, allt var precis som lovat och en trevlig kille.

Hade gjort affär alla dagar igen med dbrasco:):rolex:
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Köpt en Omegalänk av @Dbrasco
100% good guy. Bra kommunikation, snabbt skickat och bra packat. Länken i mycket bra skick och ultrljudstvättad innan leverans.
Toppen!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till mister @Dbrasco! Mycket trevlig kontakt och blixtsnabb betalning.

Inga som helst konstigheter, och givetvis mina varmaste rekommendationer. Solklar goodguy! :)
 

Kaká

Omega
Köpte min första klockan här på KS av @Dbrasco. Snabb och smidig kommunikation, bra packat och en allmänt trevlig upplevelse. Väldigt nöjd med klockan och den beskrivning som lämnades. GG!
 

Audacion

Omega
Köpt en Tissot Seastar av Dbrasco. Supernöjd! Trevligt bemötande, välpacketerat och affären gick som på räls! Rekommenderar starkt!
 

oskarponken

Panerai
Bytt klockor på distans i +60 000 kronors klassen med @Dbrasco . Väldigt trevlig upplevelse. Klockan i fantastiskt skick och kommunikationen rolig och korrekt. En av mina bästa upplevelser här och 100% goodguy!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Har genomfört min första affär med @Dbrasco och hoppas på fler. En säljare som verkligen bryr sig om att allt går rätt till och att leverans sker enligt allas önskemål. Ett informationsutbyte helt i min smak vilket leder till att jag som köpare känner mig trygg genom hela processen. Personligen betalade jag i förskott och var aldrig orolig över att behöva bli besviken. En riktig goodguy i min bok!
 

Andnil

Breitling
Genomförde mitt första köp här på KS av Dbrasco, riktigt smidigt o trevligt. Helt korrekt beskrivning av ur samt tillbehör, kändes helt lugnt hela vägen till leverans. Hoppas på fler affärer i framtiden!
 
Topp