1200 för klockan+500 för en passande kronaså du hitta den på tradera, skall kolla där.
Får jag fråga vad du fick betala mellan tummen och pekfingret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1200 för klockan+500 för en passande kronaså du hitta den på tradera, skall kolla där.
Får jag fråga vad du fick betala mellan tummen och pekfingret?
Tack erkänner att jag inte har någon riktig koll på vad svenska fåglar står i, men jag kände att den kvittrade till mig på rätt sätt.Tror du har gjort ett klipp
Tyvärr såldes den för länge sedan!Riktigt snygg är den till salu?
Hälsningar
Conny
Har köpt ett gäng olika Svalan Sportsman på Tradera senaste åren. Det va iofs ett tag sen sist, men har nog aldrig lagt mer än cirka 300-400 kr för en. Många är dock bra kvalitet och för dessa summor i någon mån ett klipp..Tror du har gjort ett klipp
Det bästa är nog att hitta en som funkar, annars kanske det finns nån på KS som kan fixa enklare urverk, jag har inte den kunskapen tyvärr.Tycker det är extra roligt med att de är svenska.
skall börja att söka på tradera.
Om klockan är defekt har du försökt att fixa det själv? tänker att det blir dyrt att anlita en urmakar.
Oj den där hade allt! Patinan, gött case och vackra numerals. Vilken skönhetStor Örnen på för litet band just nu
![]()