Marc
Basic
milgauss quartz....?
Enbart en dröm min herre! Tycker Milgauss är en riktigt stilren klocka och därav skulle den vara perfekt i Quartz-utförande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
milgauss quartz....?
Har du sett den irl?
Har man det så inser man att det är en grym rock'n roll klocka som Steve Tyler skulle kunna bära. Värt att nämna är väl även att det troligen är det bästa kronografverket på marknaden...
Men ärligt så tror jag aldrig aldrig du sett den utan bara uttalar dig..
Noob..
Lallare.... Han bär den....
Har du sett den irl?
Har man det så inser man att det är en grym rock'n roll klocka som Steve Tyler skulle kunna bära. Värt att nämna är väl även att det troligen är det bästa kronografverket på marknaden...
Noob..
Därav mitt inlägg... din förortslallare..
Hellre rik i förorten, än fattig på gräddhyllan....
Fast i ditt fall är det väl fattig i slummen!
Vill du jämföra belåningsgrad och inkomst så blir det nog mest pinsamt för herr ministern.....
Leopardklockan är verkligen magisk. Lite för mycket kanske, men som någon sa: konsekvent. Man kan ju sitta framför datorn med sin tråkiga gubbrolex på handen och spotta, men i verkligheten är man nog bara avundsjuk på kilar som är tillräckligt sköna och rika för att bära den. Jobbigt också med folk som hela tiden måste bevisa hur medvetna och stilkunniga de är genom att bara köpa tråkiga, halvdyra grejer som "flyger under radarn"...
Av exakt samma anledning älskar jag denna:
![]()
Leopardklockan är verkligen magisk. Lite för mycket kanske, men som någon sa: konsekvent. Man kan ju sitta framför datorn med sin tråkiga gubbrolex på handen och spotta, men i verkligheten är man nog bara avundsjuk på kilar som är tillräckligt sköna och rika för att bära den. Jobbigt också med folk som hela tiden måste bevisa hur medvetna och stilkunniga de är genom att bara köpa tråkiga, halvdyra grejer som "flyger under radarn"...
![]()
![]()
Regnbågen och leoparden är ju grymma! Hade plånkan varit större så hade det varit ett givet köp! OCH det för att jävlas och sticka det i ögonen på haters![]()
Har du sett den irl?
Noob..
Om det inte är så att leopardfläckarna och diamanterna är optiska illusioner som gör att de bara syns på bild behöver jag inte se den "irl" för att bedöma att i mina ögon ser den ut som nåt inte ens en blind pimp skulle kunna med att bära.
Men smaken är som baken.![]()
typ dom fulaste visarna ever på en klocka.
typ dom fulaste visarna ever på en klocka.
Jämnt skägg med penisvisarna på denna Kinetic-Seikon.
![]()
![]()
Den lådöppningen!Regnbågen och leoparden är ju grymma! Hade plånkan varit större så hade det varit ett givet köp! OCH det för att jävlas och sticka det i ögonen på haters![]()
LOL!
penisvisare... - det är ju fanken sant!![]()
Äh, blaha blaha.. den är ju halvtam som anakronism. Varför inte muta Putin och köpa tsarens mekaniska påfågel från Ermitaget...Leopardklockan är verkligen magisk. Lite för mycket kanske, men som någon sa: konsekvent. Man kan ju sitta framför datorn med sin tråkiga gubbrolex på handen och spotta, men i verkligheten är man nog bara avundsjuk på kilar som är tillräckligt sköna och rika för att bära den. Jobbigt också med folk som hela tiden måste bevisa hur medvetna och stilkunniga de är genom att bara köpa tråkiga, halvdyra grejer som "flyger under radarn"...
![]()
"when I saw that, I almost had a fucking seizure"För att bidra lite till tråden också:
![]()
Guld och Airman i alla ära, men detta fungerar verkligen inte.
Dina inlägg piggar upp stämningen på KS!Jag funderade på att ta med denna som ett exempel från Rolex. Samtidigt känns den ganska konsekvent utförd, så jag lämnar det till folk att skratta åt om 20 år. Men visst hade man velat sitta med på mötena på Rolex.
"Okay, jag tror vi hittat en väldigt bred design. Våra focus groups visar att den tilltalar allt från hårdrockare i 30-årsåldern till 80-åriga pensionärer i Florida med lila hår."