• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den alldeles lagom stora Hamilton tråden

Master J

Audemars
2-Faktor
Hej! Vart tror ni att man kan få tag på en Hamilton Khaki 38mm Quartz på länk, är sugen på en daglig beater och den känns som den perfekta första Hamilton för mig.
Är det bara Chrono eller om det dyker upp någon här på KS tror ni? :)

🙋‍♂️

Har en sån... eventuellt till övers... vad betingar de för pris på Chrono24?
 

JuniM

Breitling
Jag har kikat lite och de verkar snurra runt för cirka 1500-4000kr. Men såg en som gick för någon månad sen på KS för 1500 och en på Chrono för cirka 3k. Missade båda dock så jag söker massor nu 😊
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Jag har kikat lite och de verkar snurra runt för cirka 1500-4000kr. Men såg en som gick för någon månad sen på KS för 1500 och en på Chrono för cirka 3k. Missade båda dock så jag söker massor nu 😊

Har haft min på läder över vintern... ska montera länken och känna efter lite, om den ska få vara kvar eller ej
 

MacP

Omega
2-Faktor
Trevlig lördag🌥️
IMG_5073.jpeg
 

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
Hamilton har släppt en ny variant av Intra-matic. Manuell, lite tunnare och utan datum. Inte alls dum.


6D9F0446-6BC8-4D33-A767-F918018A2C59.jpeg
Är det någon som plockat på sig någon av dessa ännu? Jag är sugen på pandan som komplement till min Sinn 103 ST. En annan måste ju täcka både land, luft och sjö. 🏁
 
Topp