Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!! Många härliga pannor som dyker upp i tråden just nu!Blev nytillskott här också idag, en spontanare på lunchen som var för bra att missa!
PAM111 på ett Hurricane Strap
Kan nog utlova bland det bredaste modellutbudet någonsin faktiskt!Börjar ändå längta lite till GTGn. Känns som utbudet på klockorna kommer vara rätt nice!
Människorna är säkert trevliga de med men det är sekundärt...
Finns en 572 till saluFick mycket rolig feedback på jobbet idag med nya 605an.. Tror jag har minst en som snart är redo för en Panerai..
Grymt cool modell, gissade på en 311 men denna var bättre. Stort grattis!233 vs 212, jämför storleken på kronskydden!
Nästa inköp: mikrometer, för kvantitativa jmf
Fick mycket rolig feedback på jobbet idag med nya 605an.. Tror jag har minst en som snart är redo för en Panerai..
Det här har jag missat. Vad gäller? Är det bara att pynta generellt eller?https://www.barncancerfonden.se/insamling-till-bcf-av-paneristi-sweden-
Fortsätter vi i denna takt kommer vi nå målet rätt fort. Kanske ska öka på lite Vi har ju en GTG snart
Det gör lite ont det här, men samtidigt är jag glad över att du är glad.Fick mycket rolig feedback på jobbet idag med nya 605an.. Tror jag har minst en som snart är redo för en Panerai..
Det här har jag missat. Vad gäller? Är det bara att pynta generellt eller?
Okej.Pynta in bara
Jag har skänkt lite för varje sak jag sålt / köpt, t.ex. 20% av pengarna jag fått för mina sålda straps nu på slutet har gått dit.Det här har jag missat. Vad gäller? Är det bara att pynta generellt eller?
1392 gilla jag Mycket. Hur upplevs 42mm på handleden? Tänker på tjockleken kontra storleken, känns den "klumpig"?
Been there. Sålt vissa klockor som 684an som jag inte kan se igen för man saknar lite för mycket..Så jag fattar! Men lovar inte att fortsätta bomba tråden med 605anDet gör lite ont det här, men samtidigt är jag glad över att du är glad.
Bra inflytande du har. Lurar du på dem 47 mm direkt?Fick mycket rolig feedback på jobbet idag med nya 605an.. Tror jag har minst en som snart är redo för en Panerai..
1950 caset 44mm sitter ju som en klippa på flesta handleder så en 1312 är den som lockar mest! En av kollegorna är en riktig seglar entusiast och har blivit förtjust i submersible.. Så vi får se.. Kommer guida dom varsamtBra inflytande du har. Lurar du på dem 47 mm direkt?
Sälj på honom en Regatta i WG.1950 caset 44mm sitter ju som en klippa på flesta handleder så en 1312 är den som lockar mest! En av kollegorna är en riktig seglar entusiast och har blivit förtjust i submersible.. Så vi får se.. Kommer guida dom varsamt
Jo för fan!Been there. Sålt vissa klockor som 684an som jag inte kan se igen för man saknar lite för mycket..Så jag fattar! Men lovar inte att fortsätta bomba tråden med 605an
Jag lovar som sagt inte, att fortsätta bomba tråden med 605an.. Jag som säkert krånglar till grammatiken! Lovar massor av bilder på 605an!Jo för fan!
Det där är helt sant. Jag har många bra höstbilder på den från förra hösten.Jag lovar som sagt inte att fortsätta bomba tråden med 605an.. Jag som säkert krånglar till grammatiken! Lovar massor av bilder på 605an!
422an iall ära (ja jag vill ha PR) men 605/372 caset är fantastiskt! Och en base tavla är underbart! Så lugnande... En kollega sa efter att ha provat 605an att den var mysig som en höstpromenad
Köp mårt!! Det var ju typ det där du efterfrågade för bara någon dag sen?Schysst! Luminor Marina 8 days Titanio Boutique Edition! PAM 913.
http://www.watchpro.com/panerai-unv...special-edition-with-dual-landmark-engraving/
Kul att de sätter 8-dagarsverket utan att ange det på framsidan. Mer sånt tack.
Fast inte i titanKöp mårt!! Det var ju typ det där du efterfrågade för bara någon dag sen?
ouch.., såg inte det. Vad gör deFast inte i titan
Jag är inte alls glad....Det gör lite ont det här, men samtidigt är jag glad över att du är glad.
Åhjo...Jag är inte alls glad....