Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst! Luminor Marina 8 days Titanio Boutique Edition! PAM 913.
http://www.watchpro.com/panerai-unv...special-edition-with-dual-landmark-engraving/
Kul att de sätter 8-dagarsverket utan att ange det på framsidan. Mer sånt tack.
2500 pixNågon som vet vad ett Panerai originalspänne kostar 22mm?
Det här med Panerai och olika band.. Fattade inte alls grejen varför i princip alla Paneristis har så många olika band. Köpte min och fick två svarta med på köpet, ett svart läder och gummit. Hur bra som helst! 2 veckor senare hade jag klickat hem ett original alligatorband från blocket. Väntar nu på ett ljusare som kommer med posten om en vecka eller två.. och ja, jag kollar redan efter fler
Tänkte kolla lite snabbt med er hur ofta ni som har många band faktiskt byter det? jag skiftar ungefär en gång i veckan men tänker att man bör väl hitta en favorit som blir det som sitter på typ hela tiden? eller?
Mycket snyggt.
Testar det medföljande canvasbandet.
PAM933
Välkommen till träsket.Det här med Panerai och olika band.. Fattade inte alls grejen varför i princip alla Paneristis har så många olika band. Köpte min och fick två svarta med på köpet, ett svart läder och gummit. Hur bra som helst! 2 veckor senare hade jag klickat hem ett original alligatorband från blocket. Väntar nu på ett ljusare som kommer med posten om en vecka eller två.. och ja, jag kollar redan efter fler
Tänkte kolla lite snabbt med er hur ofta ni som har många band faktiskt byter det? jag skiftar ungefär en gång i veckan men tänker att man bör väl hitta en favorit som blir det som sitter på typ hela tiden? eller?
PAM933
Denna lägger jag upp på vår insta
PAM933
Bara kör på, bara hojta till ifall du vill ha mer detaljerade bilder.Denna lägger jag upp på vår insta
Uhm ... hojt ... !Bara kör på, bara hojta till ifall du vill ha mer detaljerade bilder.
Bara kör på, bara hojta till ifall du vill ha mer detaljerade bilder.
Mer!
PAM933
PAM933
Vad heter eran insta?Denna lägger jag upp på vår insta
Vad heter eran insta?
Byter varje dag Klickade hem två st nya igår kväll. Jag känner mig lite som ensamseglaren (Johan Rheborg) som har sina måndagströjor, tisdagströjor osv.Det här med Panerai och olika band.. Fattade inte alls grejen varför i princip alla Paneristis har så många olika band. Köpte min och fick två svarta med på köpet, ett svart läder och gummit. Hur bra som helst! 2 veckor senare hade jag klickat hem ett original alligatorband från blocket. Väntar nu på ett ljusare som kommer med posten om en vecka eller två.. och ja, jag kollar redan efter fler
WOW, så jävla bra !
PAM933
Riktigt bra, perfekt med det canvasbandet!
PAM933
Inte alls avundsjuk faktiskt, inte det minsta .... Satans snygg klocka
PAM933
Eftersom Sverige är en liten marknad så handlar det mest om vilken modell det är och vilket pris, samt att säljaren är pålitlig. Tror jag.Hur är det med pannor utan tillbehör? Är de väldigt svårsålda eller finns det bara mycket utbud just nu?
Eftersom Sverige är en liten marknad så handlar det mest om vilken modell det är och vilket pris, samt att säljaren är pålitlig. Tror jag.
En vit 003:a alltså, från förr, utan servicehistorik och cert. Nä, inte 39K. Är säljaren känd / trovärdig?Okej! Funderar stenhårt på en PAM003 nu. Han vill ha 39k för den med en servicebox som enda tillbehör. Låter det okej eller?
Jag tycker att det är jävligt svårt att få en översyn på Panerai priser
En vit 003:a alltså, från förr, utan servicehistorik och cert. Nä, inte 39K. Är säljaren känd / trovärdig?
003 tillverkades 97-01 ... ersattes av 113 mellan 02 och 13, vilket då är ett klart bättre hållbart alternativ ... och nuförtiden finns 563 eller 660 som snarlika alternativ. Varför en så gammal klocka, varför just 003?Okej! Funderar stenhårt på en PAM003 nu. Han vill ha 39k för den med en servicebox som enda tillbehör. Låter det okej eller?
Jag tycker att det är jävligt svårt att få en översyn på Panerai priser