• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den gjorde mig glad. Bra släpp av Panerai. En riktigt toolig dykarklocka som dessutom är riktigt snygg. Jag gillar att den är i titan för det gör den användarvänlig i sitt rätta element. Estetiskt tilltalande tavla med en balanserat monterad chronograph precis där den ska vara. Den mörkgrå lite grova tavlan gör sig riktigt bra mot titanet. Att det är mycket blått mot det grå tycker jag ger en harmoni som håller över alla trender, för lång tid framöver. Bra val av verk också, P9100, som är väl beprövat, även i sin föregångare P9000. Skönt med skruvad baksida som dessutom var snyggt etsad. Hyllningen till en fridykare känns ett med klockan. Riktigt bra släpp med skön inställning om att sträva efter att hålla produktionsnivån låg. Ingen limitering alltså, vilket jag ser som friskt. De behöver iofs inte oroa sig över köbildning då den listar ca SEK 190000 kr.
7DD58721-EA40-429A-8132-F1FD7CA7AC9F.jpeg
C8BFDEC5-5CB1-425C-B80A-60749CA6095E.jpeg

Senast ändrad:
Någon som har erfarenhet av Panerai-utbudet i Berlin? Drar dit med frun om ett par veckor och även om det inte kommer att bli fokus på klockor, så ska det vara möjligt att hinna med något butiksbesök. Både nytt och begagnat är intressant.

Någon som har erfarenhet av Panerai-utbudet i Berlin? Drar dit med frun om ett par veckor och även om det inte kommer att bli fokus på klockor, så ska det vara möjligt att hinna med något butiksbesök. Både nytt och begagnat är intressant.

Wempe är AD och har ett gäng butiker i stan. Ska vara rätt okej utbud.

Begagnat har jag ingen koll på :(

Tillbaka
Topp