Har lite roliga lampor hemma. Inomhus. Inga stenplattor.Är du utomhus?. Jag tycker mig se stenplattor också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har lite roliga lampor hemma. Inomhus. Inga stenplattor.Är du utomhus?. Jag tycker mig se stenplattor också.
Den gjorde mig glad. Bra släpp av Panerai. En riktigt toolig dykarklocka som dessutom är riktigt snygg. Jag gillar att den är i titan för det gör den användarvänlig i sitt rätta element. Estetiskt tilltalande tavla med en balanserat monterad chronograph precis där den ska vara. Den mörkgrå lite grova tavlan gör sig riktigt bra mot titanet. Att det är mycket blått mot det grå tycker jag ger en harmoni som håller över alla trender, för lång tid framöver. Bra val av verk också, P9100, som är väl beprövat, även i sin föregångare P9000. Skönt med skruvad baksida som dessutom var snyggt etsad. Hyllningen till en fridykare känns ett med klockan. Riktigt bra släpp med skön inställning om att sträva efter att hålla produktionsnivån låg. Ingen limitering alltså, vilket jag ser som friskt. De behöver iofs inte oroa sig över köbildning då den listar ca SEK 190000 kr.
Härligt! Och jag har mina gissningar vilken det blirDå har man en ny Panna på ingång, landar någon gång nästa vecka :0 Carbon har känt sig ensam och behövde en stålpolare![]()
Jag med!Rätt nöjd med detta strap
![]()
Vi vill se ws Poppa... !
Stenhård kompis ! Mkt bra
Som huggen ur stenStenhård kompis ! Mkt bra
Hejarramsa? "Vi vill se - WS Poppa! Vi vill se - WS Poppa!"Vi vill se ws Poppa... !
HahahaHejarramsa? "Vi vill se - WS Poppa! Vi vill se - WS Poppa!"
Svart måndag (47mm)
![]()
Då hade det inte vart en PaneraiDet der må väre en av de snyggeste klokkene som er gjort nånsin. Hadde den bare värt 5mm mindre..![]()
Haha, joda. Det blir jo denna, men i annat materialDå hade det inte vart en Panerai![]()
Den gör sig faktiskt jäkligt bra i mindre storlekar!Haha, joda. Det blir jo denna, men i annat material
![]()
Jeg synes den er perfekt. Min største bekymring var at den skulle være for stor, men hadde absolutt ikke ville hatt den mindre en 42.Den gör sig faktiskt jäkligt bra i mindre storlekar!
Den gör sig faktiskt jäkligt bra i mindre storlekar!
It's all in your mind.Det der må väre en av de snyggeste klokkene som er gjort nånsin. Hadde den bare värt 5mm mindre..![]()
5 övningar från Jeff Cavaliere för oss som vill kunna bära 47mm
Det der må väre en av de snyggeste klokkene som er gjort nånsin. Hadde den bare värt 5mm mindre..![]()
Sjukt fin! Stort grattis!!
Någon som har erfarenhet av Panerai-utbudet i Berlin? Drar dit med frun om ett par veckor och även om det inte kommer att bli fokus på klockor, så ska det vara möjligt att hinna med något butiksbesök. Både nytt och begagnat är intressant.
Ruskigt hård den där..... Hatar att man inte kan bära 47 mm. Får kanske anama ovan video
Läsbarhet i mörker.
![]()