Coolt!Laddar inför SuperBowl inatt.
Mästarringen med (enda dagen per år som jag bär den).
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt!Laddar inför SuperBowl inatt.
Mästarringen med (enda dagen per år som jag bär den).
![]()
![]()
Jag skulle säga att det är 560 Euro som gäller. Håller själv på att fylla i serviceblanketten till min Radiomir.Funderar på att köpa en klocka med kommande servicebehov. Efter att ha läst yonssons smidiga lösning direkt mer Panerai känns det helt klart överkomligt.
Men räknas en Submersible som kategori 1 eller 2 mht datum?
Den är väldigt bra den där.Nytt in - 390
![]()
![]()
Skickade min bronzo igår. Ska bli spännandeJag skulle säga att det är 560 Euro som gäller. Håller själv på att fylla i serviceblanketten till min Radiomir.
Faktiskt.. Extremt mysigDen är väldigt bra den där.
Du är friskförklarad. Bra köp.Faktiskt.. Extremt mysig
Bra att den blev köpt. Fantastiskt finNytt in - 390
![]()
![]()
€10.700![]()
Denna rackarn vill jag ha men hur hittar man priset?
Svårt att säga. Så länge du köper säljaren och har en plan för att autentisera klockan så att den inte är en förfalskning asap, så är det väl lugnt?Jag funderar på att köpa den här PAM000 full set från 2015. Jag har förhandlat ner priset till 35000 i och med att servicehistoriken är oklar. Klockan är fin och går bra och säljaren verkar riktigt trevlig med referenser etc i skick. Vad tycks, finns det något som verkar skumt eller något jag borde kolla innan jag tar tåget till säljaren?
Ska vi bedöma bilden eller priset? Priset är schysst om cert mm finns.Jag funderar på att köpa den här PAM000 full set från 2015. Jag har förhandlat ner priset till 35000 i och med att servicehistoriken är oklar. Klockan är fin och går bra och säljaren verkar riktigt trevlig med referenser etc i skick. Vad tycks, finns det något som verkar skumt eller något jag borde kolla innan jag tar tåget till säljaren?
Den finns inte här på KS?Klockan är ju 10 år gammal så det börjar väl vara dags för en service, och den går väl på 4000 minst. Så priset är väl ok antar jag. Jag funderar kanske mest över risken att det är en bra kopia. Jag bor väldigt avsides så det är inte så lätt för mig att få klockan kollad av en urmakare. Kanske den bästa idén skulle vara att be säljaren skicka klockan på service och att jag skulle betala klockan först efter att urmakaren bekräftar att klockan är ok, varefter klockan kunde sändas till mig av urmakaren.
Nej det finns den inte.Den finns inte här på KS?
Och hur ska du veta att den som servar klockan kan bedöma om den är äkta eller inte? De absolut flesta kommer inte kunna göra den bedömningen.Klockan är ju 10 år gammal så det börjar väl vara dags för en service, och den går väl på 4000 minst. Så priset är väl ok antar jag. Jag funderar kanske mest över risken att det är en bra kopia. Jag bor väldigt avsides så det är inte så lätt för mig att få klockan kollad av en urmakare. Kanske den bästa idén skulle vara att be säljaren skicka klockan på service och att jag skulle betala klockan först efter att urmakaren bekräftar att klockan är ok, varefter klockan kunde sändas till mig av urmakaren.
För att jag vet att den som ska serva klockan är expert.Och hur ska du veta att den som servar klockan kan bedöma om den är äkta eller inte? De absolut flesta kommer inte kunna göra den bedömningen.
Panerai tar 6400kr för en service (står någon sida bakåt).
Är han/hon expert på Panerai eller klockor generellt?För att jag vet att den som ska serva klockan är expert.
Expert på att identifiera fake Panerai?För att jag vet att den som ska serva klockan är expert.
Stort grattis till en trevlig duo
590 är kvarStort grattis till en trevlig duoEller har du 590 med kvar?
![]()
Grattis!