Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad kul! GrattisÄntligen så kom FedEx med paket och jag blev åter med panna igen, nämligen en 682. Min första Submersible
Krängde på ett grå/svart asso och som jag tycker att den blir lyckad i.
Äntligen så kom FedEx med paket och jag blev åter med panna igen, nämligen en 682. Min första Submersible
Äntligen så kom FedEx med paket och jag blev åter med panna igen, nämligen en 682. Min första Submersible
Stort grattis! Nu är jag lagd åt dragspelsgummit alt ett canvas på submersibles. Men fint blev det med asso!
Tack
Ett canvas står på önskelistan. Ska man köpa oem eller finns andra som är minst lika bra eller bättre?
Grymt, grattis!!Äntligen så kom FedEx med paket och jag blev åter med panna igen, nämligen en 682. Min första Submersible
Tack
Ett canvas står på önskelistan. Ska man köpa oem eller finns andra som är minst lika bra eller bättre?
bosphorus har grymma canvas också https://www.bosphorusleather.com/watch-strap/canvas har ett självTack
Tack
Grymt köp!! Klämde på den för några veckor sen och den är riktigt go! Kör på detta AW-strap så har du en homerun på 682!
![]()
Jag röstar AW!
Grattis!Äntligen så kom FedEx med paket och jag blev åter med panna igen, nämligen en 682. Min första Submersible
Ping @ErnestoVet någon förresten om Panerai gör canvas till 42mm pannor (22mm mellan luggarna och 20mm vid låset)? Jag hittar inget på deras hemsida men den mår ju o andra sidan inte riktigt bra.
Riktigt snygg, grattis!Grattis![]()
Tack, är det @Anders W som är AW Straps?
Har samma problemVet någon förresten om Panerai gör canvas till 42mm pannor (22mm mellan luggarna och 20mm vid låset)? Jag hittar inget på deras hemsida men den mår ju o andra sidan inte riktigt bra.
Stooort grattisDet blev bara en knapp vecka utan "panna" 112 ut och idag anlände denna trevliga pjäs från @Floduttern , känns redan fantastiskt.
PAM 422
![]()
AsgrymtÄntligen så kom FedEx med paket och jag blev åter med panna igen, nämligen en 682. Min första Submersible
Det blev bara en knapp vecka utan "panna" 112 ut och idag anlände denna trevliga pjäs från @Floduttern , känns redan fantastiskt.
PAM 422
![]()