• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Ingen som sitter på några 26/26 eller 26/24 band de vill bli av med? Vill ha något mer än mitt PV till 721 innan mitt från Oleg kommer.

Och är det bara jag som tycker att 26/22 känns som ett konstigt mått?

26/22 är magiskt. Dock ligger ett 26/26 på från mays eller Bosphorus på agendan nu. Fick med 2 med min 372:a. Känns gediget. Men 26/22 funkar väldigt bra.
 

MAV

Omega
2-Faktor
Jag får väl också passa på att presentera min nyfunna vän. Har haft den i några dagar nu och är riktigt nöjd :). Blev lite förvånad att den var något tyngre än jag trodde och mycket skön att bära. Kombinationen med bandet tycker jag är grym men kommer så klart prova lite andra framöver :D.
IMG_4397.jpg

PAM 661
 
Senast ändrad:

Kn00d

Cartier
Jag får väl också passa på att presentera min nyvunna vän. Har haft den i några dagar nu och är riktigt nöjd :). Blev lite förvånad att den var något tyngre än jag trodde och mycket skön att bära. Kombinationen med bandet tycker jag är grym men kommer så klart prova lite andra framöver :D.
IMG_4397.jpg

PAM 661
Stenhård! :) Grattis!
Är det någon ny tradition att det ska postas 3 nya pannor i tråden varje fredag nu eller? Är ju trots allt tredje veckan i rad ;)
 
Jag får väl också passa på att presentera min nyvunna vän. Har haft den i några dagar nu och är riktigt nöjd :). Blev lite förvånad att den var något tyngre än jag trodde och mycket skön att bära. Kombinationen med bandet tycker jag är grym men kommer så klart prova lite andra framöver :D.
IMG_4397.jpg

PAM 661
Skithäftig! Gratulerar!
 
  • Like
Reactions: MAV

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Jag får väl också passa på att presentera min nyvunna vän. Har haft den i några dagar nu och är riktigt nöjd :). Blev lite förvånad att den var något tyngre än jag trodde och mycket skön att bära. Kombinationen med bandet tycker jag är grym men kommer så klart prova lite andra framöver :D.
IMG_4397.jpg

PAM 661
Den är svincool! Grattis!!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag får väl också passa på att presentera min nyvunna vän. Har haft den i några dagar nu och är riktigt nöjd :). Blev lite förvånad att den var något tyngre än jag trodde och mycket skön att bära. Kombinationen med bandet tycker jag är grym men kommer så klart prova lite andra framöver :D.
IMG_4397.jpg

PAM 661
Mycket snyggt! Grattis. Skulle du kunna ta fram skjutmåttet och ge oss exakt längd och tjocklek? :)
 
  • Like
Reactions: MAV

Mr.Beard

Breitling
EF8C399E-5D33-4EB7-97EF-1E248CED269A.jpeg
Detta kom med posten idag. Hade ju varit en riktigt fin fredag om klockan trillat in den också. Men trotts idogt uppdaterande av trackingen så behöver jag vänta till nästa vecka innan jag kan kalla mig ägare till en Panerai. Alla snygga som visas upp här får ju inte suget att bli mindre!
 

kmg

Patek
2-Faktor
26/26 eller 26/24 känns mer passande på en 721 för någon anledning i mitt huvud. Utan att ens ha provat. Men 26/22 känns bara fel typ
Måttet 26/22 är inget fel i sig. Många faktorer som spelar roll hur det ser ut, bland annat var och hur det smalnar av. Kolla exempelvis på @Yoshiikee svarta alligator som är ute till försäljning. Det smalnar av ganska tvärt, på ett sätt som är riktigt snyggt.
 
Topp